Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Maartje

Maartje

31-10-2012 om 17:27

Hoe gebruik je wrap sauce

ik heb een potje wrap sauce (potje van 225 gram van het merk Casa Fiesta)gekocht, moet dat door de vulling in de pan opgewarmd worden of smeer je dat koud op je wrap en dan je vulling erover???
Bvd voor je reaktie!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik bak meestal iets van stukjes kip met fajita mix en bv paprika. Dat leg ik op een tortilla of wrap, dan wat klodders rode tacosaus (koud) erover, schepje zure room, evt stukjes jalapenos pepers en dan wat geraspte kaas. Aan de onderkant randje wrap naar binnen en over de vulling vouwen en dan vanaf de zijkant oprollen. Je kunt hem nu vanaf de open bovenkant opeten.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

dc

dc

01-11-2012 om 01:06

Wat ik doe

Ik maak iets van kip of gehakt met een sausje (dus opwarmen), de wraps in de oven, en dan met wat yoghurt en rijst in de wrap als alles warm is. Soms met wat roerbakgroentes, andere keren meer tomatensausachtig iets. Je moet gewoon een beetje uitproberen, je kunt er erg veel mee!

Ik gebruik de rode wrapsaus niet warm

Ik gebruik de rode wrapsaus niet warm. Mijn favoriete wraps bestaan uit gebakken vlees (kip of gehakt) met een lekkere fajita mix, of tacomix gebakken. Vaak doe ik daar gewokte groente bij, of soms sla. Verder gebruik ik dus wrapsaus, of tacosaus, met guacomole en sour creme, gerasptje kaas en zo. Dat is hoe ik het maak als dinergerecht.

Soms eten we wraps met een restje chili con carne, dat is ook lekker (burito).

Wraps kun je ook lekker als tussendoortje, dan serveer ik de wrap koud met bijv. roomkaas en zalm, maar daar zijn ook allerlei andere variaties op te verzinnen. Na het oprollen van de wrap, snijd ik hem dan in kleine blokje met prikkertjes.

Restje wrapsaus

Als het potje saus nog niet leeg is gegaan, eet ik het later wel eens bij een balletje gehakt of over de gekookte aardappels ofzo. Lekker en slank (!) sausje.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Maartje

Maartje

02-11-2012 om 10:54

Dank

voor de rakties!
Ik ga maar eens wat experimenteren. Af en toe moet je wat anders proberen, om te voorkomen dat je het gevoel hebt dat je elke week hetzelfde eet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.