Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Karint76

Karint76

29-04-2016 om 11:04

Hoe een muursticker voor de babykamer opplakken?

Heb recentelijk twee muurstickers gekocht en vroeg me af hoe ik deze het best kan opplakken op het behang. Blijven deze zomaar plakken met de plakstrippen of moet ik een speciale handeling doen om te voorkomen dat deze vroeg of laat loslaten?

vlinder72

vlinder72

29-04-2016 om 11:22

Terugsturen

Ik zou de sticker terugsturen en gaan zoeken naar iemand die een mooie tekening op de muur kan schilderen.

Bij mijn kinderen zou zo'n sticker een fiasco zijn geworden. Mijn kinderen pulkte alles was los zat of waarvan ze dachten dat het los kon gaan zitten van de muur af. Dus ook stickers maar het behang zelf was niet veilig.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

29-04-2016 om 12:57

Nou das op zich waar

Maar je kunt ze ook wat hoger hangen. Het duurt nog wel even voor ze zo groot zijn dat zelfs het plafomd bereikbaar is. En dan hebben ze vaak ook wel genoeg verstand om ervan af te blijven.

En ja als het goed is kun de je sticker zo op de muur plakken. Behalve als de muur echt heel bobbelig is. Dan wordt het wat ingewikkelder. Als er granol of spackwerk op de muur zit zou ik kiezen voor een plaat op de muur en daar de sticker op. Voordeel daarvan is ook dat je nog wat kunt schuiven later. Want als sticker eenmaal plakt, plakt ie ook echt en krijg je hem echt niet meer ergens anders strak op de muur.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.