Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hoe druk is de ring rotterdam?

Binnenkort moet ik op een dinsdag om 9 uur in Naaldwijk zijn. Ik kom vanaf richting Breda en moet onder Rotterdam door. Ik kom daar eigenlijk nooit... Geen idee dus of het daar druk is in de spits. Hoeveel extra tijd zal ik incalculeren?

Oh en ik ben aangewezen op de auto. OV is die dag helaas geen optie voor me.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mover

Mover

08-01-2013 om 13:13

Het kan vriezen of het kan dooien hier op de ring

En daarmee wil ik zeggen dat het heel moeilijk voorspelbaar is. Ik heb veel collega's die deze route dagelijks rijden. En de ene keer blijft het rijden, en de andere keer staan ze gewoon stil (tunnel dicht of zo).
Orienteer je van te voren goed op de route, want je kan idd onderlangs via ring zuid (bij Ridderkerk richting Europoort/Benelux) of je kan bovenlangs via ring noord (Brienenoord naar Hoek v Holland). Afhankelijk van de filemeldingen op de borden bij Ridderkerk kan je voor de een of andere route kiezen. Ik zou minimaal een half uur extra reistijd inplannen (een uur als het regent). Eea is uiteraard afhankelijk van je afspraak, hoe erg is het als je opbelt ik sta in de file en kom een half uurtje later.

sinas

sinas

08-01-2013 om 14:36

Geen peil op te trekken inderdaad

maar de A16 overgang A20 is meestal wel druk. Hou daar inderdaad rekening mee. Ik zou inderdaad een half uur tot een uur extra tijd rekenen, afhankelijk van de weersomstandigheden. Liever te vroeg dan te laat.

Serra

Serra

08-01-2013 om 15:17 Topicstarter

Fijn

Bedankt voor jullie reacties! Dan weet ik waar ik rekening mee kan houden. Ik plan ruim en in het ergste geval ben ik een uur te vroeg... Ik neem dus ook maar een boek mee )

Mover

Mover

15-01-2013 om 07:37

Toch niet vandaag, he, ring rotterdam?!

Hoi Serra
Ik hoop dat je niet nu op de ring Rotterdam zit
Als het wel zo is, sterkte!
Mover

sinas

sinas

15-01-2013 om 22:06

Nou inderdaad!

dan had je aan een uur niet genoeg.

Serra

Serra

16-01-2013 om 21:16 Topicstarter

Nee... )

Nope, vandaag was ik er niet...! En blij toe!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.