Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Monet

Monet

25-08-2011 om 16:33

Hoe bewaar ik 20 kettingen leuk?

Ik ben nogal een kettingdrager, en heb er dus behoorlijk wat in vele kleuren en lengtes. Maar........hoe bewaar je die nou leuk? Ik heb ze nu in een curverbak op mijn nachtkastje, maar ze raken in de knoop, worden stoffig.........ik vind het niks!
Wie heeft een oplossing?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hangen

Je hebt er van die leuke rekjes voor; 25 cm hoog met haakjes er aan waar je ze aanhangt. En dat zet je dan op je nachtkastje bijv. Of je neemt zo'n kapstokje en hangt ze daar aan.
Goh, je brengt me op een idee. Moet ik ook eens doen!

Dorry

Monet

Monet

25-08-2011 om 18:58

Rekje?

Waar koop ik zo'n rekje dan? Ik bedenk ineens dat je natuurlijk ook van die deurhaken daarvoor kunt gebruiken, alleen rammelt het dan wel heel erg als ik 's nachts naar de wc ga

Tirza G.

Tirza G.

25-08-2011 om 19:27

Haken

aan de binnenkant van je kledingkastdeur? Dan hangen ze ook wat meer stofvrij.

Tirza

Niet bepaald leuk maar wel handig

zo'n plastic vakkenbak.

Ik heb een mooi sieradenkistje op m'n nachtkastje, maar is eigenlijk helemaal niet zo handig. Een vakje per ketting is het meest handige lijkt me. Misschien een goed idee in mijn bovenste laadje van m'n nachtkastje. Maar dan wel een vakkenbak zonder deksel.

Maar opgehangen kettingen vind ik eigenlijk ook niet zo mooi om naar te kijken. Lijkt me rommelig.

Internet

even op afbeeldingen zoeken in googel met 'necklace storage' geeft inspiratie!!

jippa

jippa

25-08-2011 om 20:51

Kettingboom

Even googlen op kettingboom, ook leuk.

Fiorucci

Fiorucci

26-08-2011 om 07:22

Xenos

Xenos heeft in de huidige folder een kettingrekje staan, kijk maar even op de site.

Reclame mag niet

Maar ik geef je graag antwoord; je koopt zo'n rekje bij mij! Ik heb er nog enkele in mijn winkeltje staan. Ik weet niet waar je woont? Volgens mij niet in de buurt

Dorry

Monet

Monet

26-08-2011 om 18:14

Dorry!

Kom even gezellig naar de chat dan kunnen we van elkaar horen waar jij je winkeltje hebt Ik rij voor mijn werk nogal eens wat kilometers, dus wie weet!

Tijgeroog

Tijgeroog

26-08-2011 om 19:50

Dames dames

Google is your friend!

Tijgeroog

Tijgeroog

26-08-2011 om 20:01

(en dorry, ot)

(nu ik even zit te lezen: ben jij ook naar de Sint-musical geweest?)

Leuk leuk!

Jullie hebben me gevonden, dat is trouwens ook de bedoeling he (voor iemand roept dat ik een beter nick moet nemen, want als ik over schimmel op mijn onderkantje vragen heb, dan neem ik echt wel een gelegenheidsnick).

Leuk als iemand langskomt, als ik lesgeef dan kan ik alleen even zwaaien en dat was het dan
En naar de chat.... ik lees dit te laat... aaaaahhhhh.

Dorry

Tijgeroog

De Sint-musical?? Nee, niet geweest. Hoezo?

Dorry

Pak een hamer en paar spijkertjes

Ik heb in mijn kledingkast een rijtje spijkers in de zijkant gemept en daar hangen mijn kettingen aan. Ik heb het gedaan net onder de plank iets boven ooghoogte.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Monet

Monet

28-08-2011 om 10:07

Dorry en de rest

Leuk dat je toch nog op de chat kwam gisterenavond! AL googlend vonden we alleen rekjes die jij heel erg leuk vindt, maar ik heb helaas een nogal andere smaak
Ik denk dan ook dat ik zelf iets moet fabrieken, iets met spijkers, een balkje, een stang, ik zal mijn brein eens aan het werk zetten.

Valkyre

Valkyre

28-08-2011 om 19:37

Monet

Ik weet niet wat je smaak dan wel is, maar bij IKEA hadden ze een hele tijd van die retro sleutelrekjes (zwart gelakt staaldraad met van die gekleurde bolletjes erop). Iets strakkers van zilverkleurig metaal hebben ze vast ook wel.

En mocht je van vintage houden: in de kringloopwinkel (en ook online) kun je soms hele schattige kinderkapstokjes krijgen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Monet

Monet

28-08-2011 om 19:57

Strak

Inderdaad hou ik van strak, liefst RVS, zonder tierelantijntjes, krullen, kraaltjes en/of knopjes. En dat is nou net niet te vinden

Monet

Waarom zoek je niet naar een keukenrekje van rvs ofzo met haakjes voor pollepels? Kunnen makkelijk kettingen aan...

Dorry

Monet

Monet

29-08-2011 om 18:07

Dorry1

Je hebt helemaal gelijk, morg gaf me ook al een url van een plaatje van een rvs stang van ikea. Je snapt inmiddels vast dat ik alles kan behalve creatief denken

Gelukkig monet

Gelukkig Monet, je bent niet perfect! Hahaha

Dorry

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.