Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mussie

Mussie

25-04-2014 om 19:07

Hinkende kat

Wat zal ik doen? Sinds twee dagen loopt er een kat hier rond de tuin. Hij/zij is gewoon zwart, geen enkel bijzonder kenmerk maar hinkt heel erg met z'n achterpoot. Als het mijn kat zou zijn, zou ik er mee naar de dierenarts gaan want het beestje heeft duidelijk pijn. Ik heb hem gisteren gezien maar toen schoot hij weg. Ik heb er verder niet veel aandacht aan besteed, ik ging er vanuit dat hij ergens in de buurt thuishoort. Maar vandaag was mijn man vrij en die begon er aan tafel over dat het zo gek was, dat er de hele middag een kat in de tuin had gelegen en dat die kat pijn heeft. Wat nu? Hij hinkt dus steeds weg als we hem benaderen.

Juno

Juno

25-04-2014 om 19:54

Dierenambulance bellen

Zij weten wel raad of komen het beest vangen.

May

May

25-04-2014 om 20:04

Zou ik ook doen..

Gewoon bellen en vragen of ze kunnen helpen, hier rukten ze zelfs uit voor een aangereden vogeltje..

Bewusteloze mus

Mijn zoon heeft ze wel eens gebeld voor een bewusteloze mus die tegen het raam aangevlogen was, daar kwamen ze ook voor.

Mussie

Mussie

25-04-2014 om 20:55

O ja?

kijk, daar had ik nou nooit aan gedacht. maar nu zie ik hem natuurlijk niet meer, het bliksemt ook en regent een beetje. Dus hij heeft zich vast verscholen. Dus als ik nu bel, heeft het niet veel zin. Als ik hem weer zie, bel ik onmiddellijk. Ik was bang dat hij toch van een de buurtbewoners hier is en dat die dan ineens hun kat kwijt zijn als ik de dierenambulance bel, maar man zegt dat ze dan maar beter voor hem hadden moeten zorgen. Wij hebben ook echt geen verstand van katten, we zijn meer hondenmensen dus we weten niet zo goed hoe we hem moeten lokken. Vind het wel zielig hoor, dat hij nu buiten in het onweer zit met pijn aan z'n poot!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.