Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

muts

muts

08-10-2011 om 15:09

Herfstzaterdag

het is echt herfst vandaag, regen, regen, regen, wind en heel af. En toe is daar toch de zon! Maar het geeft me wel een huiselijk gevoel. Ik ben een tevreden mens: alle bedden zijn verschoond, alles is opgeruimd, op het fornuis staat een heerlijke hachee te pruttelen, in de oven staat een cake, ik ben alleen thuis, joggingbroek, dikke sokken, oude trui, kopje thee. Het leven is goed!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Foo

Foo

08-10-2011 om 15:17

Nou

Zolang ik binnen zit, vind ik dit weer prima (gisteren de houtkachel voor t eerst aan gehad, yes!!) maar vandaag bij de diverse sportactiviteiten zijn we met z'n allen toch wel flink natgeregend en met de koude wind door en door verkleumd geraakt. Ik ben nog steeds niet opgewarmd. Zo maar een warm bad, oh nee, daar zitten de sportende familieleden om de beurt in. Nog even geduld, dus. Wij eten trouwens lekker frietjes vanavond. Hmm.

ishtar

ishtar

08-10-2011 om 15:18

Muts

wat een heerlijk berichtje!

Merel

Merel

08-10-2011 om 16:15

Gezellig

Klinkt heel gezellig ja Geniet er maar van, heerlijk ....
Als je niets meer hoeft en lekker thuis zit is regen best knus

Moontje

Moontje

12-10-2011 om 11:45

Herfst: my favourite!

Heerlijk, de herfst.... Vooral als ook de zon een keertje schijnt, maar ook zonder ben ik tevreden.
Net wat je zegt; huiselijk gevoel, kaarsje aan, warme kleren... mmmmmmmm

Ik mis

de zomer, ik heb het de hele dag koud, droge huid, zere keel, slecht geslapen door een geluid van daklekkage (kon snachts niet vinden waar het druppelde).

met name die kou, ik krijg mezelf niet warm lijkt wel, ongeacht de hoeveelheid kleding en dan doe ik iets actiefs en dan heb ik het weer vreselijk heet. Volgens mij ben ik gewoon ziek. En oh ja door het druilerige weer ben ik ook niet de vrolijkste. Ik heb warmte en zon nodig. Ooit als de kinderen het huis uit zijn en we met pensioen kunnen gaan we in het zuiden wonen.

Toen ik wegfietste van huis om acht uur daarnet

... zag ik echt al van die huizen in het donker met licht achter de ramen.
Knuszzz.... ik wilde meteen weer terug. (was al bijna in slaap gevallen tijdens voorlezen maar heb écht een heel leuke gesprekskring momenteel).
Lekker alles gezellig maken thuis!

Lol cobi

ik dacht precies hetzelfde. Het lijkt wel een gedicht!

Ingrid

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.