Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hema haarverf

Ik gebruik sinds een jaar Hema haarverf; de perfecte kleur voor mij en niet duur. Twee/drie weken terug mijn haar geverfd, twee kleurtjes door elkaar gemixt, maar nu al zijn de grijze haren duidelijk zichtbaar! Niet een randje uitgroei, maar echt centimeters lange prijze haren. Iemand ervaring met de slechte dekking van hema haarverf, of heb ik iets misgedaan met twee kleuren door elkaar te mengen?

far

far

25-02-2015 om 13:42

Heb je de verf bij elkaar gedaan maar ook alle waterstofperioxide of alleen de verf? Moet alle waterstofperoxide zijn, niet alleen van de ene verpakking

Dorry1

Dorry1

26-02-2015 om 12:18 Topicstarter

dank

Ik denk dat t probleem zat in t feit dat ik niet alle waterstofperoxide erbij had gedaan. Dus van beide verpakkingen 2 x kleur en 1x waterstofperoxide. Ben net naar de kapper gegaan, kostte me t 10-voudige, maar is nu wel heel mooi. Volgende keer ga ik t weer zelf proberen.... Of heeft iemand ervaring met verf bij n kapperbenodigdhedenzaak kopen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.