Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Linda

Linda

28-11-2014 om 14:26

Help - sinterklaas cadeau voor mijn man?

Wie heeft nog leuke suggesties voor Sintcadeaus voor mijn man?

Hij is sportief en kijkt graag sport. Leest nauwelijks boeken. Ook niet echt tijdschriften.

Kom zelf niet verder dan bruisballen voor in bad (gaat graag in bad).

Graag niet te dure suggesties, want kan zomaar zijn dat hij (ook dure suggesties) niets vindt en dat vind ik dan weer zonde van het geld. En teruggeven zal hij dan ook weer niet doen (of niet leuk vinden als ik dat voorstel).

Ik hoop op inspirerende ideeën van jullie .

Juno

Juno

28-11-2014 om 14:57

Poeh

Dingen voor zijn sport. Speciale sokken, hoofdband, proteïnepoeder, bidon, sportbroek, een spi-belt als het een loper is, sportmuts of gewone muts, nieuwe zonnebril, handschoenen, iets lekkers om te eten of te drinken, dagje welness voor allebei, kaartje voor indoor skieën/strandbuggy/kitesurfen.
Die van mij wil startkabels. En schoenveters....

Marie

Marie

28-11-2014 om 15:33

scheurkalender

Mijn man van krijgt van de Sint een scheurkalender van de Quest en een nieuwe Sudoku-kalender voor op de wc.
Volgens mij is er ook wel een scheurkalender over sport - is dat een idee?

amk

amk

28-11-2014 om 16:03

Kaartjes

voor een sportwedstrijd: bv schaatsen in Thialf (zijn niet heel duur over het algemeen)

sis

sis

28-11-2014 om 17:07

voor zo iemand die niks weet

en alles al heeft, zou ik me niet zo druk maken om wat je geeft. Ik zou me meer op de gedichten storten, als dan niet passend bij handschoenen, printpapier, pyjama, autowasspullen of anderszins.

Een draadloze koptelefoon

Zo kan hij sportprogramma's op tv kijken zonder dat jij 'komt dat schot' of 'one hundred and eieieieieighty' hoeft aan te horen.

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.