Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Puck

Puck

07-06-2012 om 10:37

Help: cadeautje voor iemand met een infraroodsauna

Hellup!
Ik ben gevraagd om een cadeau te kopen voor iemand. Die persoon heeft een infraroodsauna en ze hebben bedacht dat het daarmee te maken zou moeten hebben.
Nu ben ik helemaal geen saunafan, laat staan saunakenner dus heb geen idee wat er voor te koop is. Zijn er speciale producten voor?
Wie o wie helpt mij om vandaag nog een cadeau te kopen voor ongeveer 25 euro dat gebruikt kan worden bij een infraroodsauna.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

07-06-2012 om 11:14

Idee

Een discolamp ?

Puck

Puck

07-06-2012 om 12:04

Ha ha rafelkap

De persoon in kwestie gaat met pensioen en is de discoleeftijd al lang en breed voorbij vrees ik....

Sjansje

Sjansje

07-06-2012 om 12:08

Aroma

Geurpotten o.i.d. voor aromatherapie?

Handdoeken en badjas?

Of is dat te simpel?
n@nny

guera

guera

07-06-2012 om 15:34

een boek.....
of een mooie hamam achtige omslag handdoek dinges

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

07-06-2012 om 16:13

Bodylotion

Mooie handdoek om op te zitten, handdoek om na het douchen te gebruiken (eventueel met naam erop), bodylotion voor naderhand tegen het uitdrogen, slippers, er is zeep van ik meen De Thermen(?) met een saunageurtje met bijpassende bodylotion. Rituals heeft ook zoiets.

Rosa van der Zanden

Idd een boek

of een mooie grote handdoek, zou ik ook doen. Ik zit tenminste altijd wel te zweten als ik in mn cabientje zit.
Oliën als Den en eucalyptus zijn altijd wel neutraal.

Puck

Puck

11-06-2012 om 08:50

En het is geworden

Twee mooie cadeaudozen met douchegels, bodyscrubs, bodylotion etc. Dank voor jullie tips, het blijft moeilijk om een cadeautje voor iemand uit te zoeken die je niet (goed) kent. Een boek: tja ik weet helemaal niet of ze van lezen houdt, laat staan WAT ze dan leest. Badjas en handdoeken: ook zo moeilijk, wat staat mooi bij haar andere handdoeken. Dus maar op veilig gespeeld.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.