Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lynna

Lynna

08-02-2017 om 13:17

Hele goede stofzuiger gezocht

Mijn stofzuiger heeft het begeven..... Nu heb ik een heel goede rubber bezem maar ik wil toch ook nog kunnen stofzuigen. Ik heb een lab die ontzettend verhaart dus ik vind altijd overal hondenharen.

Wie heeft ervaring met een heel goede stofzuiger? Met of zonder zak maakt me niet zoveel uit, ik vind het wel fijn als ie een lekker lang snoer heeft. En vooral als hij de haren (ook op de matten) goed opzuigt.

Dyson

Ik heb sinds een aantal jaar een Dyson en ik wil nooit meer een andere stofzuiger. Ik heb 5 langharige katten en twee kortharige honden en hij zuigt alles op. Weinig onderhoud.
Mijn volgende stofzuiger wordt dan ook zeker weer een Dyson hoewel ik denk dat deze het nog wel een aantal jaren zal volhouden.

Half a twin

Half a twin

08-02-2017 om 17:35

Need I say more

Dyson. Geweldig ding. Wasbare filters geen zakken. Een keer aanschaffen en verder geen kosten.Mijn vvorige was een Miele ook een goed ding maar ieder jaar een filter hepa of zo van tig euro en weet ik hoeveel zakken. Nee die Dyson wint het echt.

Niki73

Niki73

08-02-2017 om 18:33

Wat voor vloeren?

Wat voor vloeren heb je? Dat maakt ook uit.

De Dyson die ik wel eens gebruik bij een vriendin is een rotding met weinig zuigkracht (maar al wat ouder en dus misschien versleten). Zelf ben ik altijd tevreden geweest over Miele. Vroeger had ik een Cat and Dog van Miele, met een rolklopborstel. Geweldig ding voor dierenharen op tapijt. Nu heb ik een kleine Miele met gelukkig evenveel zuigkracht en ook geweldige reaultate, maar nu heb ik ook vrijwel overal gladde vloeren.

Nilfisk

Ik ben erg blij met mijn nilfisk gm80. Deze ronde ton is stil en heeft een extra lang snoer. Hij wordt ook veel door proffessionele schoonmaakbedrijven gebruikt omdat hij zo krachtig zuigt.
Minpuntje is de losse snoer die wel eens wilt draaien zodat je die weer terug moet draaien. Maar snoer kan losgekoppeld worden.
Sinds ik last heb van mijn knie, heb ik een licht gewicht stofzuiger voor de stofwolken op zolder gekocht. Daarvoor vond ik de nilfisk op een gegeven moment wat te zwaar worden.
Maar hij is wel heel degelijk, ik heb hem nu 15 jaar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.