Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

20-05-2015 om 15:29

Heelys

Zoon van 10 wil opeens Heelys hebben, van die schoenen met zo'n wieltje in de hiel. Een meisje uit de klas heeft ze en hij vindt het helemaal geweldig. Nu houdt zoon verder niet van skaten o.i.d. dus ik twijfel, al helemaal omdat ik ze mega duur vind.
Hebben jullie ervaring met heelys en weten jullie toevallig of je ook imitatie-heelys o.i.d. hebt die wat meer betaalbaar zijn?
Ik heb zoon al gezegd dat hij tot zijn verjaardag moet wachten, maar ja dat is in september. Vond hij wel erg lang. En ik ben aan een kant ook wel blij dat hij een keer iets ziet dat hij echt wil hebben en dat niet eens met voetbal te maken heeft. Ervaringen zijn dus welkom.

ooit

lang geleden alweer had mijn zus zoiets meegenomen uit China. Geen schoenen met wieltjes, maar vergelijkbare onderbind dingen. Oudste zoon (toen jaar of 5) is er ongenadig mee op zijn stuitje gevallen. Sindsdien ben ik geen fan meer…
Nou kun je natuurlijk overla wel mee vallen, skeeleren moet hier bijvoorbeeld ook met beschermers aan alle kanten, maar bij deze dingen val je vooral snel achterover en dat valt algauw vrij rottig.

Lois

Lois

20-05-2015 om 16:27

Misschien

Hebben wij ze nog wel ergens liggen. Als ik tijd heb ga ik zoeken en check ik of de kinderen ze willen verkopen.

Ze vonden ze volgens mij wel leuk (jaren geleden), maar hebben ze niet heel veel gebruikt. Dus je plan om ze bij voorkeur 2e hands aan te schaffen, vind ik wel slim. Dan blijft het ook een leuk geintje.

Jacquel

Jacquel

21-05-2015 om 14:14

Marktplaats

Bij dit soort dingen ben ik een grote fan van Marktplaats.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.