Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Havo of vwo

Hoi

Ik heb een vraagje welke advies denken jullie dot zijn de cijfers

Groep 6 : begin II voor rekenen en begrijpendlezen en een I+ Voor de rest
Eind is hetzelfde als begin

Groep 7 : begin net als groep 6
Eind alles een I+

Groep 8: alles I+

Advies gesprek is aanstaande maandag maar wij zijn super twijfelachtig omdat het voorlopig advies havo was wat delen jullie voor advies ik hoor het graag

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mirreke

mirreke

18-02-2016 om 18:59

VWO natuurlijk

het terugkijken naar eerdere jaren vind ik zo debiel. Kinderen groeien en ontwikkelen zich. Zijn speels en worden steeds serieuzer (alhoewel ik mag hopen dat ze in groep acht ook nog lekker spelen).

Alles 1+ in groep 8 is in regio Utrecht tweetaligVWO/gymnasium zag ik op onze oude school.

In het oosten VWO. (maar die doen niet zo aan die poeha).

Maar die hele druk van 'het advies'... bleh.. Ik las laatst dat zelfs kleuters al overspannen kunnen worden van de prestatiedruk.

Hanne.

Hanne.

18-02-2016 om 19:05

Raar

Ik denk oom VWO maar ik vond het zo raar dat het adviesgesprek as maandag pas is. Open dagen zijn dan al geweest. Stel je krijgt dan een VWO advies terwijl je havo had verwacht (of mavo). Hoe kies je dan een goede school?

joulia

joulia

18-02-2016 om 19:07 Topicstarter

Mee eens

Doordat ze zeggen ga kijken met je voorlopig advies vind het ook zo raar

joulia

Waarom een tweede draadje? Je stelt je vraag ook al in "advies" en krijgt daar volop reacties...

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

18-02-2016 om 20:03

Draadjes

Beste Joulia,

Al meermaals heb ik je gemaild. Open geen nieuwe draadjes meer, dit draadje sluit ik zodat je dit nog kunt lezen.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.