Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

22-05-2011 om 09:44

Haren op vloerbedekking

Hallo,

Ik krijg met de stofzuiger heel moeilijk haren van de vloerbedekking. Mijn vloerbedekking is een soort van jute-mat lookalike, kan het niet anders omschrijven...

Wie weet raad?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Andere zuigmond met betere borstels?

Ik zou eens naar een 'onderdelenwinkel' gaan voor een betere borstel.

Dat is goedkoper dan andere vloerbedekking

Merel

Merel

22-05-2011 om 13:31

Stofzuiger met rolborstel

Een stofzuiger met een rolborstel rolt ze zo op, daarna moet je wel die borstel ontdoen van haar. Ik heb zelf heel lang haar, dus dan moet ik hem op een gegeven moment echt met een schaar onderhanden nemen, ik knip dan de haren doormidden en kan ze dan zo van de borstel afhalen. (klusje van 1 minuut ofzo)

Valkyre

Valkyre

24-05-2011 om 00:16

Rubber bezem

Je schijnt dat heel goed eraf te kunnen krijgen met zo'n rubber bezem als ze ook bij kappers hebben. Misschien even vragen waar de kapper die koopt?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Janna

Janna

24-05-2011 om 14:14

Ramenwisser

even nat maken en daarmee over het tapijt gaan (dezelfde kant op). De haren blijven aan de trekker plakken en je kunt ze er zo vanaf plukken!
Ik doe het al jaren op deze manier (kattenharen)!

Met de hand

rondjes draaien.

annabel68

annabel68

26-05-2011 om 18:17

Dyson

Dyson Animal Pro (geloof ik) . De perfecte stofzuiger voor dit soort ellende. Met rolborstel zoals MErel beschrijft. De eerste keer dat ik mijn slaapkamer er mee zoog schrok ik me echt wezenloos, zoveel haar als er loskwam. Dat kreeg ik met de andere stofzuiger niet voor elkaar! Inmiddels een houten vloer...maar op dochters slaapkamer ben ik er nog steeds erg blij mee.
Annabel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.