Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ilsepilse

ilsepilse

22-12-2011 om 13:43

Hard plastic patroon materiaal

Mijn man was dit voorjaar bij een zeilmakerij gaan solliciteren omdat hij ide WIA nog wat mag/moet werken, werd afgewezen en is nu druk ah solliciteren maar het schiet niet op als je de goede kleur, leeftijd en gammel bent...
Maar in een ver verleden in zijn moederland heeft hij ooit hand en sporttassen gemaakt en wil dit nu eventueel weer opnemen en kijken of hij daar iets zelfstandig mee kan beginnen.
Hij zag bij die zeilmakerij dus patroonmateriaal uit plastic ipv papier wat inderdaad steviger is als je tassen maakt, maar die zeilmaker zegt dus dat hij zijn leverancier niet bekend maakt (waarschijnlijk bang voor concurentie maar mijn man gaat echt geen zeilen maken dat is echt specilistisch werk) , mijn vraag dus iemand enig idee waar dit soort patroon materiaal kan gekocht worden ??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

22-12-2011 om 14:15

Deze misschien

http://www.materialconcepts.com/

Mijk

ilsepilse

ilsepilse

22-12-2011 om 16:43

Oh mijk

dat is precies wat ik zoek !
bij Cut en sew zag ik al rollen staan, als ik niets in ned vind zal ik zeker daar ff aan de bel trekken! Alvast bedankt !

mijk

mijk

22-12-2011 om 17:17

Ik voel me wel heel

erg bedankt nu

Mijk

ilsepilse

ilsepilse

28-12-2011 om 20:50

En toen

mailde ik met mijn nichtje in Belgie en bleek het bedrijf waar zij werkte deze plastieken patronen te verkopen, ze stuurt me samples op...
het is soms een kleine wereld ...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.