Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

hara

hara

24-06-2016 om 13:11

Hara schoonmaakartikelen

Kent iemand het product van Hara.
En dan de vloerartikelen. steel en dweil en schoonmaakmiddel.
Ik wil graag weten of dit werkt.

Moeder

Moeder

24-06-2016 om 13:43

Voornamelijk duur

Op zich is het goed spul maar duur. Voor dat geld kun je heel wat keren naar de Blokker.
Ik heb de vloerwisser dus de steel en de dweil. De vorige is stuk gegaan en toen heb ik een nieuwe gekocht. De oude dweilen passen daar ook op dus dat is wel handig.
En ik heb voor het vorige huis zo'n stofwisser gekocht. Dat was handig met de vloer daar maar dat ding staat nu werkeloos in de kast.
Het schoonmaakmiddel heb ik na een fles nooit meer gekocht. Dat had geen toegevoegde waarde vond ik.
Ook heb ik de raamwisser. Daar moet je even mee oefenen maar dan is ie wel fijn.
Laatst moest een kennis iets van de Hara hebben en heb ik een party georganiseerd. Niemand kwam die avond maar er hebben wel een aantal mensen een bestelling doorgegeven. Daar heb ik een deurmat aan overgehouden en die is goed. Scheelt enorm in natte en vieze voetstappen op de vloer.

bieb63

bieb63

24-06-2016 om 13:53

het enige dat ik ken van Hara

is een schoonmaakmiddel om ramen te lappen (een soort gel-achtig spul). Niet goedkoop, maar een fantastisch middel waarmee je supersnel en streeploos de ramen schoonmaakt. Je heb ontzettend weinig van het spul nodig, dus zo'n fles gaat echt jááren mee. Ander spul kan ik niet van ze.

Beertje

Beertje

27-06-2016 om 10:44

Super!

ja het is duur!!!! MAAAARRRRR super spul. Wij doen er alles mee. De ramen wisser is ideaal nul strepen. De vloer wisser gebruik ik van leifheit maar hara sop. Dus concreet ik gebruik het sopje en de ramen wisser en wil nooit meer iets anders! Wij deden een jaar met een fles je hebt heel weinig nodig. Ik haal het geld er dus zeker uit.

Groeten.

Tochnie

Tochnie

27-06-2016 om 11:52

Ik vind

Het materiaal goed. Dus de wisser is een goede wisser, de doekjes zijn goed, vloermateriaal is goed.
Ik heb niks met het middel.
1 druppel op een emmer doet me denken aan homeopatische schoonmaak. Het ruikt ook nergens naar en ik vind dat juist lekker. Een extra bevestiging van schoon. Zal psychisch zijn maar dat is dan zo.
Als je zonder het schoonmaakmiddel schoonmaakt doet het materiaal ook z'n werk wel is mijn ervaring in het verleden.

Geen luchtje.

Ik vind luchtjes in schoonmaakmiddel ook lekker maar gebruik voor de vloer HG, ook zonder parfumtoevoegingen.
Is juist behoud van je vloer
Ik heb materialen van leifheit en middelen dus van hg.

Geen antwoord op je vraag dus

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.