Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Postbezorger

Postbezorger

01-03-2016 om 09:59

Handschoenen zonder vingers

Ik heb van mijn werk handschoenen zonder vingers en nu vindt mijn zoon die geweldig en wil ze ook hebben. Weet iemand waar je die gewoon kan kopen? Afknippen is natuurlijk niet mooi.

Noet

Noet

01-03-2016 om 10:02

buitensportzaak

bij de buitensport zaak hebben ze die wel, en anders zelf breien of haken, dan heb je niet van die mooie vingertjes er aan, maar wel een buisje met een gat voor je duim aan de zijkant. En heerlijk warme handen.

Ik gebruik ze op kantoor altijd voor mijn ijsklompjes.

Postbezorger

Postbezorger

01-03-2016 om 10:07

nou nee

Als ik zoiets zelf zou kunnen breien of haken zou ik het niet vragen en een 'buisje' wil mijn zoon niet. Hij wil gewoon mooie normale handschoenen zonder vingertopjes.

Tante

Tante

01-03-2016 om 10:36

Carnavalswinkels

Mijn zonen dragen die graag. Eentje vanwege het stoer en de andere omdat het handig is bij het roken. Ik zal ze eens vragen waar zij ze gekocht hebben maar ik heb ze bij carnavalswinkels gezien. Ik heb even gegoogeld http://www.karnevalswierts.com/nl/zoekresultaten/1/Halve%20vinger%20handschoenen Online te bestellen maar misschien ook bij in de buurt.
Succes

Postbezorger

Postbezorger

01-03-2016 om 10:39

mooi

Ja, zoiets bedoel ik, zoon wil die zwarte graag. Bedankt.

Tijgeroog

Tijgeroog

01-03-2016 om 11:02

Sporthandschoenen

Je hebt verschillende soorten sporthandschoenen zonder vingertopjes, onder andere wielrenhandschoenen en klimhandschoenen.

Overigens was mijn eerste gedachte bij "handschoenen zonder vingers" dat je dan ook een sok over je handen kan doen.

Nur

Nur

01-03-2016 om 11:18

ja...

Ik gebruik die ook vaak. Ik wilde gelijk al schrijven V&D want daar komen die van mij vandaan maar eh die is er niet meer.
Nu weet ik het eigenlijk ook niet meer.
Misschien C&A of zo?
Ik heb zelf van die zwarte en blauwe wollen handschoenen zonder vingertopjes. Niet zelf gebreid want dat kan ik niet.
Maar ik lees even mee want ik wil nu zelf ook weten waar ik nieuwe kan halen als ik ze nodig heb.

angel3

angel3

01-03-2016 om 11:49

xenos

xenos heeft ze ook weleens liggen. Of de markt?

Inanna

Inanna

01-03-2016 om 12:21

So-low

Ik heb ze vorige week gezien bij de so-low

Christel

Christel

01-03-2016 om 14:54

Vorige week gekocht

gewoon bij Zeeman.

Hema

heeft ze ook, vorige week nog zien liggen.

Stenna

Stenna

04-03-2016 om 18:31

overal

Ik zie ze eigenlijk overal (inderdaad Zeeman, Hema, etc).Ze zijn populair bij jongeren omdat je ermee kunt blijven appen enzo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.