Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Handdoeken

Onze handdoeken verdwijnen nu na 20 jaar één voor één in de garage als poetslap. Ik heb dus nieuwe handdoeken nodig. Welke bevallen goed? Ik heb zo het idee dat action handdoeken niet goed zullen blijven. HEMA? Ik heb geen wasdroger en wil nu eindelijk toch eens een beetje volle fluffy handdoeken. Bestaat een systeem mbt de kwaliteit? Was dat met keukenhanddoeken niet iets van DDDD of zo?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

09-01-2012 om 11:02

Hema hotelkwaliteit

Die vind ik fijn. Ze zijn wel erg dik, dus ze nemen nogal wat ruimte in in je wasmachine (ik heb maar een kleine trommel) en ze drogen dus denk ik niet zo heel snel op een rekje. Maar ze zijn zo lekker dik en zacht, heerlijk! Of ze goed kleurecht zijn weet ik niet - ik heb witte.

groet, Valkyre

Sawo

Sawo

09-01-2012 om 12:51

Ook hema hk

Hoi Silone

ook hier hema en na 3 jaar nog zacht en kleurecht (donkergrijs).

groet

saar

Marjolein

Marjolein

09-01-2012 om 13:49

Hema rafels

Ik was zeer regelmatig (3 douche mannen) en de handdoeken gaan dan ook in de droger. Na anderhalf jaar zitten er "halen" in de HEMA handdoeken. Mij valt dat erg tegen, ik vind dat veel te snel slijten.
Het is dat ik toen alles op kleur heb gekocht en alles bij elkaar past (bekers, bakjes etc.), maar anders had ik nu al andere handdoeken gekocht.

Silone

Silone

09-01-2012 om 14:36 Topicstarter

Hmm

Tegenstrijdige berichten dus over de HEMA. Had jij dan ook de hotelkwaliteit, Marjolein?
Overigens ongaat het mij volkomen waarom bakjes en bekers qua kleur bij de handdoeken moeten passen, maar dat ligt vast aan mij.

Margriet*

Margriet*

09-01-2012 om 14:50

Ook hema (goed en niet duur!)

Gaat hier al vele jaren mee. Ik vind niet erg dat ze verslijten (maar dat duurt bij ons bij intensief gebruik wel 10-15 jaar). Wij hebben wel een enorme stapel en wassen niet dezelfde stapel 2x per week. Ik heb wel de betere kwaliteit van de Hema, niet hotel, die vind ik veel te dik. Gaan bij ons altijd in de droger. De beste kwaliteit kocht ik ooit in Portugal en van de zegeltjes van de Shell, die zijn echt jaren meegegaan. Hema heeft trouwens heel vaak aanbiedingen.

Yvonne

Yvonne

09-01-2012 om 18:00

Ikea

ik ben erg tevreden over de Ikea handdoeken (€ 2,99)

Ook ikea

Ik viel eigenlijk op de kleur en ze blijken ook nog mooi te blijven. Ik heb ze in 2 maten, de 50 bij 100 en de 70 bij 140.

Valkyre

Valkyre

09-01-2012 om 20:33

Aanbieding

Ik zag toevallig vandaag dat er handdoeken bij de Hema in de aanbieding zijn. De "extra kwaliteit" dacht ik - niet de hotelkwaliteit.

groet, Valkyre

Dendy Pearson

Dendy Pearson

09-01-2012 om 21:59

Action

Ik heb vorig jaar een heel stel handdoeken bij action en wibra gekocht. En die zijn wmb no prima. Fluffy genoeg naar mijn zin. Ze zijn niet enorm dik, dus passen goed in de kast. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding echt prima.

Dendy

Hema

Ik weet niet hoe de huidige kwaliteit is, maar onze Hema-handdoeken van 20 jaar oud beginnen nu dusdanig te slijten dat ik eens aan vervanging ga denken... (wij hebben overigens ook geen droger - geen idee of dat slijtage in de hand werkt)

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

09-01-2012 om 22:58

Peter jones en hema

Ik heb ooit bij Peter Jones in Londen geweldige handdoeken gekocht. Begint nu wat dun te worden. Je kan ook online bestellen. Heb ook Hema hotel. Ik ben er blij mee, kinderen niet: de handdoeken zijn te dik om goed tussen vingers en tenen af te kunnen drogen.

Rosa van der Zanden

Biene M.

Biene M.

10-01-2012 om 06:45

V&d?

Toen ik 24 jaar geleden op mezelf ging wonen heb ik handdoeken bij V&D gekocht. Bij ons trouwen een paar jaar daarna nog handdoeken van de bijenkorf gekregen, maar daar vielen na een jaar of 10 de gaten in. Van die hema handdoeken gooi ik deze week de laatste weg. Of bijna een kwarteeuw later de kwaliteit nog hetzelfde is, weet ik natuurlijk niet.

Onze badlakens hebben we nu van Ikea. Een deel hebben we een jaar of 5 geleden gekocht en die zijn prima, maar vorig jaar heb ik nog wat bijgekocht en die zijn wel heel dik, maar absorberen minder goed.

Biene M.

Biene M.

10-01-2012 om 06:47

Hema?

Ik gooi natuurlijk geen hema handdoek weg, maar een handdoek van V&D. En voor de volledigheid: de laatste 17 jaar is alles in de droger gegaan.

Silone

Silone

10-01-2012 om 07:45 Topicstarter

Bedankt valkyre en de rest

Voor die 2 euro per handdoek van 50x100 wil ik die HEMA-handdoeken graag uitproberen. Om in de winkel niet achter het net te vissen heb ik ze online besteld en kan ze binnen 5 dagen ophalen bij de HEMA. Bedankt!

Net gekocht bij de hema in de reclame

maar ik vind die van 3,50 wel veel fijner dan die van 2 euro, die zijn echt dunner.Dat ze kleiner zijn maakt me niet zoveel uit maar het voelt niet zo fijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.