Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Petr@

Petr@

14-04-2011 om 18:30

Haarverf van voorhoofd?

Ik dacht zelf jongste's haar wel even zwart te kunnen verven. Het blijkt nu dat ik dat niet kan (( Z'n voorhoofd zit onder de zwarte vegen en die krijg ik er niet af. Iemand een tip hoe ik het er wel af kan krijgen?!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fleur Mas

Fleur Mas

14-04-2011 om 18:41

Ik heb

wel eens gehoord dat sigarettenas het enige is wat een beetje helpt, ook acceton, je krijgt het ws niet helemaal weg, en het zal enkele dagen moeten slijten,maar tis het proberen waard, tipje voor de volgende keer, hoofd,nek en oren grondig insmeren met babyolie/vaseline dan kun je datgene wat je hebt gemorst veel makkelijker en zonder vegen weghalen

Uhhh....

ik zeg babydoekje!!!

groetjes van Purk

Fiorucci

Fiorucci

14-04-2011 om 18:53

Tip

Bij het kruidvat, aan het schap haarverf, hangen speciale doekjes voor dat soort ongelukjes, kosten maar een euro geloof ik.

Tandpasta

Even met tandpasta 'schuren' schijnt te helpen

(null)

Petr@

Petr@

14-04-2011 om 20:11

Pffff.....

@Fleur: ik had z'n haarlijn wel ingesmeerd met vaseline, maar niet verwacht dat ik z'n voorhoofd ook onder wist te smeren )) Mijn onderarmen hebben ook wat vegen...
@Purk: in dit puberhuishouden hebben wij geen babydoekjes meer ))
@Fiorucce: bedankt voor de tip, maar dit doe ik dus nooit meer!
@Gruffalo: onder de douche met een washandje flink wrijven hielp gelukkig ook wel enigszins. Gelukkig heeft hij een lange pony.

Ik had dus echt verwacht dat ik dit wel kon! Maar als ik nu het resultaat zie: de bovenkant van de haren zijn zwart, maar als ik een pluk op til dan zie je duidelijk nog bruin. Jongste heeft ook dik, lang haar, en dat maakte het er ook niet makkelijker op!

En door die vegen op z'n voorhoofd schoot ik enigszins in de stress. Uiteraard stond ik het ook nog eens in een spierwit t-shirt te doen. Gewoon niet goed over nagedacht...! Maar volgende keer gaat jongste gewoon weer naar de kapper ))

Bedankt voor jullie reactie!

Jet Burg

Jet Burg

14-04-2011 om 20:18

Bij mij

is zoiets na een nacht slapen en daarna 's ochtends douchen weer weg. Ik zit er ook vaak goed onder (armen, voorhoofd, wangen, nek. Ben er ook niet zo'n ster in)

amk

amk

14-04-2011 om 20:37

Maar petr@

je bent zo'n trouw lid van OO, dan weet je toch dat een huishouden helemaal niet zonder babydoekjes kan.

Tip voor de volgende keer: Om die haarwortels te bereiken moet je dan ook goed inmasseren en in lagen opzetten van de haarwortel naar beneden.

Jet en petr@

Jet, wat doe je dan allemaal met die verf. Het is voor je hoofdhaar, hoor

En Petr@, hier ook gee kinderen meer in de luiers, maar babydoekjes blijven handig. Ze horen bij de basisvoorraad zeg maar.

groetjes van Purk

Inmasseren...?

Hmm, op de verpakking van mijn haarverf staat juist dat je het niet moet inmasseren. Dit waarschijnlijk omdat er een causaal verband schijnt te bestaan tussen haarverven en blaaskanker. (wat trouwens niet echt bewezen is, maar toch)

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:56

Haha

@Jet: fijn om te lezen dat ik niet enige ben die onder zit. Ik heb het ook met verf, jij ook?
@AMK en Purk: met twee pubers in huis weiger ik babydoekjes te kopen ))
@Karin: op deze verpakking stond ook dat ik het in moest masseren.

Maar het maakt allemaal niet uit, want ik doe het echt NOOIT meer. En als ik het wel zou willen dan zou jongste het niet willen, want hij was gisteren "not amused" en ook vandaag heb ik een paar te horen gekregen dat er nog bruine plukken in zijn haar zaten. Het is nogal een ijdeltuit, hangt constant voor de spiegel (van wie zou hij dat toch hebben, niet van mij in ieder geval) en is altijd met zijn haar in de weer...

Ellen

Ellen

16-04-2011 om 10:09

Idd sigarettenas

Die tip kreeg ik vorige week nog van mijn thuiskapster. En om te voorkomen: de randen vantevoren insmeren met creme (nivea,vaseline e.d.)

Babydoekjes kopen, gaan roken

vanwege de benodigde sigarettenas.
Nou, het is wat allemaal.

Zoon gaat maar mooi naar de kapper volgende keer

Fiorucci

Fiorucci

16-04-2011 om 12:06

Nouhou bromvlieg

Gezien de tarieven van de kapper verf ik mijn zoon toch echt zelf..

Jet Burg

Jet Burg

16-04-2011 om 18:35

Ik en verf (en vele andere dingen)

Het is gewoon de schuld van de verf! Die gaat expres overal zitten. Het ligt totaal niet aan mijn "lichtelijke" onhandigheid....echt niet!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.