Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Haardos

Haardos

03-11-2011 om 01:32

Haaruitval door crèmespoeling is dat normaal?

Als ik mijn haar was, valt het me altijd op hoeveel haar er dan loskomt, vooral na de crèmespoeling. Ik kan me voorstellen dat je door het gewoel met je handen de haren lostrekt die toch al op het punt van loslaten stonden maar ik verbaas me vaak over de hoeveelheid losse haren in het doucheputje. Het merk maakt wel een beetje uit, dus welk ingrediënt zou de boosdoener zijn? Geen crèmespoeling meer is geen optie want dan heb ik zoveel knopen dat ik er met kammen toch ook een heleboel haar uittrek.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anonix

Anonix

03-11-2011 om 08:40

Komt het niet..

Komt het niet doordat de -toch al losse- haren er makkelijker uitglijden als je cremespoeling gebruikt?

Zelf gebruik ik nu spul dat je niet hoeft uit te spoelen. Dat smeer ik erin, even een kam/borstel erdoor, en ik heb klitloos en glad haar.

+ Brunette +

+ Brunette +

03-11-2011 om 16:44

Maroo

Tegen de haren in het doucheputje heb ik zo'n zeefje/oplegstukje met kleine gaatjes gekocht dat eigenlijk voor de keukenafvoer bedoeld is. De haren blijven daarop liggen en je hoeft dan niet in het afvoergaatje te peuteren om de haren eruit te krijgen. Ideaal, er glipt weleens wat haar doorheen maar echt veel minder.

50 haren

Volgens mij verlies je gemiddeld 50 haren per dag. En als die lang zijn valt dat wel op!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.