Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Grijsje

Grijsje

29-07-2014 om 11:18

Grijze haren

Ben net 48 en ik heb nog geen grijze haren. Een heel enkel geval eentje en die trek ik er dan uit. Verder gewoon donkerbruin.

Zag ik nou gisteren openeens 3 of zelfs 4 grijze haren in mijn schaamhaar. Zo gek! En eerder niet meegemaakt dat ik daar een grijs haar zag.

Herkenbaar?

Is dat een teken dat het nu toch echt ook in mijn hoofdhaar gaat gebeuren? Ik hoop het niet, ben (nog steeds) erg blij met mijn natuurlijk donkerbruine haren.

Scheelt een hoop tijd/geld (verven) of ouder eruit zien (als ik het niet zou verven).

geen idee

al een paar jaar grijze haren op mijn hoofd, sinds mijn 35e toch wel goed zichtbaar. Maar nu nog steeds (45 jaar nu) geen grijze in mijn schaamhaar... Ik denk dat het dus niet zo heel veel betekent. Maar ja, wie ben ik?

Overigens verf ik mijn haar niet, paar keer wel gedaan, maar ik vind het teveel gedoe en heb ook een man die natuurlijk ouder worden stimuleert

Bulletje Bliep

Bulletje Bliep

29-07-2014 om 12:07

gewoon....

je schaamhaar eraf...wat nou; grijze haren?

haha, hier ook

Mijn hoofd is nog helemaal niet grijs, maar mijn schaamhaar al jaren! Ga ik echt niet verven.
Je hoofd kan blijkbaar nog jaren mee hoor, Grijsje.

Monique D*

Monique D*

29-07-2014 om 16:54

Het omgekeerde is hier het geval!

Hahaha, bij mij is het omgekeerd..

En mijn broer is 43 en heeft een bos haar en er is geen enkel grijs draadje te bekennen! Hoe doet hij dat toch?

Op die leeftijd begon ik al grijs te worden.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-07-2014 om 23:08

Baard en schaamstreek

Volgens mij is een baard en de schaamstreek als eerste aan de beurt in de meeste gevallen. Dacht ik tenminste

Katniss

Katniss

29-07-2014 om 23:21

Hoofdhaar eerst

Mijn eerste grijze hoofdharen kreeg ik rond mijn 35e. De onderkant volgde pas na mijn 40e, maar ik heb het idee dat het daar wel sneller gaat met grijs worden. Ik ben overigens nog lang geen 48, maar heb niet het idee dat ik zo vroeg ben daarmee.

+ Brunette +

+ Brunette +

03-08-2014 om 18:25

Lichaamshaar eerst???

Hoofdhaar al behoorlijk grijs (maar geverfd), schaamhaar nauwelijks. Zouden grijze haren me daar storen, dan scheer ik ze eraf.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.