Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Muis

Muis

18-05-2013 om 21:12

Grijs wordend haar niet permanent kleuren

Ik merkte vandaag dat ik nu toch wel erg veel grijze haren krijg en wat nog erger is, mijn niet grijze haar is van steeds onbestemdere kleur. Ik had bedacht dat ik een kleurspoeling wil; geen uitgroei en minder agressief voor je haar (ik heb nogal fijn haar). Nu kon ik bij de drogist alleen maar "Permanente haarkleuring" 3 maal 2 meter van de grond tot 2 meter hoog. Bestaan kleurspoelingen niet meer? Of kan het alleen bij de kapper?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kleurspoeling

Ik denk dat je een kleurspoeling bedoeld. Deze was je er in 6 -10 wasbeurten uit.
Sorry, je had al naar kleurspoelingen gezocht. Ik heb even op internet gekeken, maar blijkbaar is er niet zoveel meer te koop. Ik heb wel Wella color touch gevonden, is te koop bij een zaak voor kappersbenodigdheden. Anders even vragen bij de drogist?

Semi permanente haarverf

is wat je moet hebben. Dat wordt steeds lichter en na 6 weken ( iedere dag wassen) is het er wel uit. O.a. van l'Oreal. Het dekt bij mij wel steeds minder goed op de grijze haren, maar ik heb ook zo'n peper en zout kleurig bosje haar gekregen en hiermee pep ik de kleur al jaren op ;o)

+ Brunette +

+ Brunette +

19-05-2013 om 13:56

Ja, semi-permanente haarkleur.

Je hebt van die shampoo's die er na een paar wasbeurten weer uit zijn en shampoo's die je er pas na tig wasbeurten helemaal is uitgewassen. Schwarzkopf Country Colours is een merk dat ik lang heb gebruikt.

Ik zou het geen shampoo noemen

maar verf. De "behandeling" is hetzelfde als verf ( 15-20 min laten inwerken) en je wast het er langzamerhand weer uit. Bij l'Oreal staan er 28 wasbeurten voor.

Plukjes

Ik zat met hetzelfde probleem en heb gelukkig een heel meedenkende kapper
Ze adviseerde me om plukjes van het haar te kleuren. Je zit dan niet zo met uitgroei (valt minder op) en het niet-gekleurde haar krijgt meteen ook een oppepper. Nu heb ik een soort van coupe soleil. Ik ben er zelf super tevreden over.
n@nny

Anne Carin

Anne Carin

19-05-2013 om 19:31

Kruidvat

Een week of 6 geleden heb ik nog bij het Kruidvat een uitwasbare haarkleuring gekocht. Was je er in 28 x haarwassen weer uit. Weet niet meer welk merk dat was maar dat weten ze in de winkel ws wel. Ik had nog nooit eerder m'n haar gekleurd maar wilde ook de grijze haren weg werken. Het is goed gelukt moet ik zeggen! Succes ermee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.