Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

22-07-2013 om 21:42

Greenwheels ervaringen

Hallo allemaal,

Ik overweeg over te stappen van eigen auto naar Greenwheels. Ik ben benieuwd wie dat ook heeft gedaan (of juist andersom) en voor wat voor soort gelegenheden en ritjes je een Greenwheels auto neemt.

Liora

Yta Chalne

Yta Chalne

23-07-2013 om 13:48

Jaren

We hebben jarenlang greenwheels gereden. Ideaal als je ritjes bestaan uit een keer Ikea, naar zwemles als het regent en een bezoekje aan vrienden buiten fietsafstand. Bij niet vooraf geplande uitstapjes moesten we wel een een wijk verderop de auto halen. Ook geen ramp.
Helaas bleek bij meer woon-werkverkeer (op tijden dat het OV niet reed) een eigen auto na een paar jaar toch (veel) voordeliger en vooral prettiger. Maar het gedoe met reparaties, keuringen, parkeervergunningen, wegenbelasting etc. zou ik graag weer achter me laten!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

23-07-2013 om 15:42

Wij

Wij dus ook, maar dat weet je al uit je andere draadje. Bevalt uitstekend. Soms gebruiken we 'm maanden niet, dan weer wat vaker. OV heeft onze voorkeur, maar soms is de auto toch echt nodig of makkelijker.

dihanne

dihanne

23-07-2013 om 17:27

Geen ervaring maar...

geen ervaring met greenwheels, maar bij ons in de buurt staan vier auto's van MyWheels, en die gebruiken wij als dat zo uitkomt

bevalt ons prima!
we hadden eerst zelf een auto, dus het was even wennen, maar het is eenvoudig en handig

en omdat er zoveel auto's staan, heb ik nog nooit misgegrepen

groetjes
Dihanne

liora

liora

24-07-2013 om 12:08

Berekening gemaakt

Ik krijg de indruk dat het systeem erg goed werkt als je inderdaad auto's vlakbij hebt (wat ik heb). Maar het loont eigenlijk alleen als je niet zo vaak rijdt, bijvoorbeeld als je twee of drie keer per maand een auto nodig hebt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.