Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Elsa

Elsa

22-08-2017 om 14:50

Gratis parkeren in de buurt van Diak Utrecht?

Kan je ergens op loopafstand (mag evt. 10 min lopen zijn) gratis (en legaal) parkeren in de buurt van het Diak? Zo ja, welke straten (graag concrete straatnamen als je die weet) /plekken zijn dan geschikt?

Mijn man moet er een nacht blijven, dus het parkeergeld loopt anders wel op.

Triva

Triva

22-08-2017 om 15:13

nee

Denk niet dat dat lukt, daar is het openbaar vervoer voor uitgevonden.

Triva

Triva

22-08-2017 om 15:18

en nee

daar bedoel ik niet mee dat dat de hele reis moet natuurlijk, maar vanaf een gratis transferium of andere plek waar je kunt parkeren waarna je de trein/bus neemt.

Wilgenroosje

Wilgenroosje

22-08-2017 om 15:29

Even bellen

Begrijp ik goed dat de auto daar de hele nacht moet blijven staan? Ik zou dan even bellen met het ziekenhuis. Veel ziekenhuizen hebben voor dit soort situaties gratis uitrijkaarten.

Guera

Guera

22-08-2017 om 18:46

Parkeerkaarten

Ik lees dat je een setje van 5 parkeerkaarten a 6 euro kan kopen. Dat heb je er in een paar bezoekjes uit. Maar ik weet niet of hij vaker terug moet komen.
Anders kun je op /in buurt van koningsdag gaan staan na de waterlinieweg. Een deel is betaald het deel na de waterlinieweg niet als ik de parkeerplattegrond bekijk. Het is dan een kwartier lopen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.