Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Carmen

Carmen

03-12-2011 om 16:57

Goedkope stille energiezuinige kachel?

Hallo,

We hebben jaren geleden zelf cv aangelegd in mijn ex-huurwoning. Dat is achteraf gezien niet helemaal slim aangepakt. Er is nu een heel koude hoek in de huiskamer, en juist daar staat het bureau. En nee, dat bureau is soort van ingebouwd, de kamerindeling is niet te veranderen
Ik wil nu dus een losse verwarming voor onder het bureau. Zelfs met drie paar sokken EN pantoffels aan, en met een fleecedeken over mijn benen is het werken hier anders niet aangenaam. Ik weet dat de elektriche kacheltjes of oliekacheltjes van jaren geleden heel veel stroom vreten, of herrie maken, of stinken. Kan iemand mij een tip geven voor een kleine stille zuinige niet stinkende en geen herrie makende kachel?

Carmen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kacheltje

Een los kacheltje is sowieso duur in verbruik. Electrische oliekachel, straalkachel enz. je hebt ze zelf al genoemd en ja, ze zijn duur in energiekosten.
Een radiator ertussen plaatsen is waarschijnlijk het goedkoopste in aanschaf en in verbruik.

Carmen

Carmen

06-12-2011 om 22:50

Wil

Een extra radiator plaatsen? Nee, dat kan echt niet. In verbruik zal het zeker de goedkoopste oplossing zijn. Maar dan moet ik eerst mijn kurkvloer eruithalen en een gedeelte van de leidingen uitbikken en nieuwe inbikken. Echt geen optie dus, helaas.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.