Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dani

Dani

29-11-2012 om 14:27

Goedkope of dure kapper (verf)

Beetje stomme vraag misschien. Ik laat mijn haar altijd blonderen (highlights), maar maakt het voor de kwaliteit van de haarverf/blondereer produkten nog uit wáár ik dat laat doen? Bij de goedkope kapper om de hoek, de thuiskapper of een duurdere salon?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

29-11-2012 om 19:14

Maakt niet uit

Hou, volgens mijn kapper maakt het niet uit.
De verven die gebruikt worden zijn van goede kwaliteit, worden steeds beter gemaakt zeg maar.
Net zoals je ook verf uit een doos voor thuisgebruik kunt gebruiken, net zo goed. Volgens de laatste consumenten gids.
For the record: haarverf is natuurlijk nooit 'goed'.

annemoon

annemoon

29-11-2012 om 22:29

'for the record: haarverf is natuurlijk nooit 'goed''

vertel

Rieke

Rieke

29-11-2012 om 22:56

Grapje

Toch?
Chemicalien, synthetische middelen die via de huid in je lichaam komen??
Zoiets.

lennest

lennest

03-12-2012 om 22:15

De kapper is van belang

Ik heb een thuiskapster, knippen en verven kost 30 euro, een schijntje vergeleken bij de echte kapperszaak. Deze dame zit al 15 jaar in het vak en heeft gewoon verstand van haar. Mijn onmogelijke steile melk-boeren-hondenhaar verft en knipt ze elke 6 weken en ik krijg alleen maar complimenten. Voordat ik deze thuiskapster had, ging ik altijd naar de kapperszaak, soms zat het wel, maar vaak ook niet, maar wel tussen de 60 en 80/100 euro afrekenen! Volgens de thuiskapster hangt 't er wel vanaf wat voor producten je koopt, zij gebruikt niet alles, zegt ze, maar alleen de betere spullen. Ik geloof het graag, mijn haar en huid hebben er geen last van en mijn haar zit goed.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.