Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Goedkope maar goede foundation?

Ik gebruik altijd foundation van Dior of Estee Lauder, maar ik ben op zoek naar een goedkopere foundation dat toch goed dekt. Heeft iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maria

Maria

06-05-2012 om 09:32

Max factor

Ik gebruik al jaren Max Factor lasting foundation om mijn pigmentvlekken een beetje te verdoezelen. Ik heb veel merken geprobeerd, ook de dure merken, maar kom toch steeds weer terug bij deze. Kost ongeveer 15 euro.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

06-05-2012 om 14:17

Hoor hele goede dingen over

Jawel, het budgetmerk van de Kruidvat, Essence. Ze hebben een nieuwe foundation, die schijnt geweldig te zijn. Kijk even op lifestylelog.nl, daar was meen ik een review. Essence heeft sowieso leuke producten, al heb ik mijn oogschaduw en eyeliner altijd van Bobbie Brown.

Rosa van der Zanden

Julia64

Julia64

06-05-2012 om 14:25

Olaz

Ik gebruik Total Effects - Touch of Founadation van Olaz. Is meer een dagcreme met een beetje foundation erdoor, maar bevalt mij prima, superdekking, zonder dat maskerachtige wat je bij sommige foundations hebt. Sowieso niet duur, maar ook nog regelmatig in de aanbieding met 30% korting bij het Kruidvat.
Ik ben ook wel benieuwd naar die van Essence trouwens!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

06-05-2012 om 14:57

Gevonden en gekopieerd

beauty, favourites, featured, getest »
Getest: essence make-up to match
[2 mrt 2012 ]
Als een foundation slechts 3,99 euro kost, kan dat dan wel goed zijn? In het geval van essence hoef je daar eigenlijk niet aan te twijfelen, dit budgetmerk staat bekend om zijn goede kwaliteit. Wij probeerden eens uit of dat voor de nieuwe make-up to match foundation ook geldt.

De foundation lijkt bij het aanbrengen erg licht, bijna wit op de huid, maar bij het verspreiden komt het pigment vrij, en blijkt de foundation bijna ‘op te gaan’ in de huid. Een licht transparante, en dus niet vreselijk dekkende foundation om je huid net wat egaler en verzorgder te maken, zonder direct een ‘make-up effect’ te geven. Voor een naturelle, verzorgde look, ideaal voor de lente en zomer, waarin je meestal helemaal geen dekkend product nodig hebt.

Make-up to match is er in drie tinten, dat lijkt vrij weinig voor een foundation, maar doordat de tint zo transparant is, en zich daardoor min of meer aanpast aan je huidskleur zijn meer tinten ook niet nodig. De foundation bevat geen parfum of olie, en geeft je huid een mooie, zachte uitstraling. Een prima koop, zeker voor die 3,99 euro: een koopje!

GS

GS

06-05-2012 om 15:01

Nivea

Ik gebruik al vanaf m'n 15e nivea (de gewone, uit het blauwe blikje) Prima spul en spotgoedkoop!

Julia64

Julia64

06-05-2012 om 16:16

Gs?

Dat is dan toch geen foundation...?

En Rosa, bedankt voor het kopieren van de recensie. Mijn Olaz is bijna op, maar ik ga nu toch eens de Essence proberen!

Nivea

nivea gekleurde dagcreme. Is ook niet echt foundation, maar egaliseert mooi.

Jessica O

Jessica O

07-05-2012 om 07:32

Garnier

bb cream vind ik prettig. Voelt niet te make-upperig, wat ik met sommige andere wel had.

GS

GS

07-05-2012 om 14:26

Julia

Je hebt gelijk! Ik dacht aan een crème als basis.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.