Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

P

P

10-04-2013 om 07:02

Goedkope digitale wekker op electra

We zoeken een goedkope digitale wekker (hoeft geen radio te zijn) waarbij je 's nachts de cijfers kan zien op electra.

We hadden een wekkerradio van de Blokker maar die was totaal niet te bedienen door mijn jongste, zelfs voor mij was het lastig, veel te veel knoppen met meerdere functies.

Waar kan ik nog meer van dit soort dingen vinden? Dus iets van max 10 euro als het even kan want ik heb eigenlijk geen idee of kun je daar ook voor naar de mediamarkt of de BCC?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inge M

Inge M

10-04-2013 om 07:48

Kijkshop

Je kunt ook online kijken of ze hebben wat je zoekt

Hombre

Hombre

10-04-2013 om 09:27

Ikea

Wij hebben er twee van Ikea. Grote LCD cijfers en geven geen licht totdat je op de grote knop bovenop drukt. Ideaal. Geen storend licht 's nachts, en goed af te lezen zonder bril/lenzen.

Deze (weet niet of ze hem nog hebben):
http://www.kaboodle.com/reviews/ikea-clocks-alarm-clocks-slabang-alarm-clock

sinas

sinas

10-04-2013 om 12:53

Action

heeft ze ook vaak

P

P

10-04-2013 om 13:35

Kee

Hombre: ik wil juist wel leesbaar de hele nacht, volgens mij heeft de blokker ze ook met een knop die hebben we dus niet genomen.

Action, daar kan ik straks even kijken voor de Kijkshop moet ik ons dorp uit dus dat kan dit weekend wel een keer als de Action niets heeft. Bedankt!

toja

toja

10-04-2013 om 15:05

Hema

Heeft ze ook, of blokker.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Hema

simpel-de-luxe. Gewone tijd, alarmtijd, snoozefunctie, klaar voor ongeveer een tientje.

P

P

10-04-2013 om 16:12

Hebbes

Ik heb er eentje gevonden van de Action (toja, de blokker heeft ze dus niet of je moet een knopje indrukken of ze zijn met radio en ZEER ingewikkeld of ze zijn 20 euro) voor 7 euro.
En deze was ook nog met radio (wat niet eens hoefde).

Nogmaals bedankt.

lennest

lennest

15-04-2013 om 13:23

De wekker van de hema

had ik laatst ook gekocht en direct teruggebracht omdat de rode letters ongelooflijk fel waren! Ik heb er nu een van Akai, bij de plaatselijk elektrawinkel, prijs: € 7,95.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.