Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera

Vera

11-06-2015 om 15:51

Goedhoudende lipgloss?

Ik gebruik lipgloss met een kleurtje (perzikachtig), maar die houdt niet lang.

Wie weet welke lipgloss wel lang houdt?

Juno

Juno

11-06-2015 om 17:15

Volgens mij

Geen een. Je kan misschien beter een niet dekkende lipstick kopen. Ik heb van Lipstickqueen Medieval, een doorschijnend rood. Jean Queen schijnt de roze tint te zijn die iedereen staat en niet compleet dekkend is.

Vera

Vera

11-06-2015 om 22:22

Juno

Ik hoop dat iemand nog wel met een goede lipglosstip komt, maar anders moet ik misschien toch lipstick overwegen.

Alleen roze?... (niet direct mijn kleur, maar als hij niet dekkend is, valt het misschien mee)

En is die een beetje glinsterend/glanzend? Dat vind ik wel leuk aan de lipgloss (heb een nogal glanzende).

Juno

Juno

11-06-2015 om 23:06

Vera

Ik heb de rode en die is wel glanzend maar ook transparant. Je zou ook babylips van ik meen Maybelline kunnen proberen. Die liggen niet in het makeupschap maar bij de kassa bij de labello's en zo. Babylips is een getinte lipbalsem die vrij lang blijft zitten in diverse kleuren.
O, en ik bedenk me nog een optie: op de markt en bij braderieën verkopen ze lippenstift in rare kleuren als groen, geel of zwart, verkleurt al naar gelang de zuurgraad van je huid. Blijft ook lang zitten. Bij dochter houdt het 24 uur, ik ben een echte lipsticketer, bij mij lukt dat niet.
Ik heb nu een mooie lipgloss van Guerlain, blijft langer zitten dan een gewone. Die heb ik tijdens een waanzinnige aanbieding gekocht, is anders voor mij echt te duur. Minder glimmend maar ook mooi zijn chubbysticks van Clinique. Gaan wel snel op maar heeft een glansje en is niet zo heftig als een gewone lipstick.
Had ik al gezegd dat ik énorm van lipstick hou?

Hema

heeft volgens mij nu langhoudende lipgloss?

Astrid

Astrid

12-06-2015 om 11:13

maybelline super stay 24h color lipstick

http://s567.photobucket.com/user/LiveLifeGorgeous/media/P1284736.jpg.html
Werkt als een lipgloss.
Je smeert het op je lippen, laat het even drogen en dan met de balsemkant maak je het glimmend.
Deze blijft echt goed zitten en genoeg tinten in jouw smaak. Ik heb nr 150, die is een beetje perzikroze.
Wat je dan ook kunt doen als hij later op de dag wat droger wordt is even bijtippen met een lipgloss als je dat mooier vindt dan met de balsem

Angela67

Angela67

12-06-2015 om 12:04

max factor

lipfinity is het zelfde concept als Astrid zegt (maar dan verdeeld over twee stiften). De 'vastplak'doorzichtige laag kun je ook over andere lippenstiften gebruiken en het werkt echt!
gr Angela

Charis

Charis

12-06-2015 om 12:43

Lipfinity

Werd bij mij altijd erg droog na een tijdje. Ik denk ook dat je misschien eens op zoek moet gaan naar een niet-dekkende lipstick. Lipgloss is volgens mij al een tijdje alleen nog voor schoolmeisjes, niet meer voor volwassen vrouwen .

Vera

Vera

12-06-2015 om 13:49

Charis

"Lipgloss is volgens mij al een tijdje alleen nog voor schoolmeisjes, niet meer voor volwassen vrouwen ."

Haha, dat weet ik niet. Het is mij geadviseerd door iemand die visagie adviezen geeft. Dus misschien heb ik zo'n jeugdig uiterlijk dat het bij mij wel past, ook al ben ik (al lang) volwassen .

Astrid

Astrid

13-06-2015 om 00:06

haha nee hoor

Van jong tot oud, onbekend en beroemd, lipgloss wordt nog steeds gebruikt, ook in de visagie

Juno

Juno

13-06-2015 om 17:28

Hema

Ik heb vanmorgen bij de Hema een lipstickpotlood gekocht. Ze zijn in mat en in glans. De matte kreeg ik nauwelijks van mijn vinger, dus goed houdnaar, maar de glanzende was qua kleur mooier voor wat ik nu zocht dus ben voor de glanzende gegaan. Vleugje kleur, iets glinstering en blijft lang zitten. En als het bij mij lang houdt, houdt het bij een ander echt heel erg lang!
Die braderielippenstiften waar ik het eerder over had zijn ook niet dekkend maar houden wel lang. Die lipfinity-achtige vind ik persoonlijk niet fijn. Ik krijg hele droge stroeve lippen van en vaak blijft alleen de buitenste rand zitten. Dat krijg je op je werk niet zo makkelijk bijgewerkt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.