Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Goede prijs?

Dag allemaal.

We hebben een offerte gekregen voor een houten vloer van ongeveer 70m2, incl leggen, ondervloer, plinten enz.
3600 euro, houtsoort: grenen, gelakt.

Lijkt mij best ok, wat vinden jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

25-10-2012 om 10:20

Het lijkt mij een goede prijs, tenzij je hebt besteld bij Abee parquet Rotterdam. Daar krijg je er nl gratis huisdieren bij.

Rosa van der Zanden

Incl

houten vloer zelf en lakken/beitsen/olie/wax?

Lijkt mij geen slechte prijs!

Vertigo

Vertigo

25-10-2012 om 11:42 Topicstarter

alles inc! ik denk dat we daar dan dankbaar gebruik van maken. we hebben nl biet zoveel tijd om te klussen enz. en het gebeurt dan ook netjes (hoop ik haha).

huisdieren?! die heb ik zelf al genoeg wat voor? parketvriendelijke papegaai?

Niet duur

Dat is absoluut niet duur.
Ik zou zeggen: Doen!!

Niet duur, maar..

Wij hebben een grenen vloer ( zat al in het huis) en hij beschadigt enorm snel. Het is eigenlijk te zacht hout voor ons gebruik ( huisdieren, kinderen)

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

25-10-2012 om 20:45

Denk meer aan

Xestobium Rufovillosum Degeer. Ik had het, een collega en een kennis. Allemaal bij hetzelfde bedrijf een vloer gekocht.
Rosa van der Zanden

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

25-10-2012 om 22:09

Das balen rosa....

En wij hebben een jaar of 15 geleden voor 40m2 ongeveer 3600 gulden betaald. Gelakt en gelegd. Al met al denk ik dus ook dat je geen slechte prijs gekregen hebt.

Grenen is inderdaad wel zacht. Je wil niet weten hoe die vloer er nu uitziet. Wij gaan hem waarschijnlijk wel hergebruiken, maar dan waxen. Daar zie je hopelijk iets minder beschadigingen op dan op een gelakte vloer.

Zeker niet duur

Wij hebben een paar maanden terug hetzelfde betaald voor laminaat (hoge prijsklasse en kwaliteit) incl leggen etc. Volgens de verkoper was hout nog wel een graadje duurder. Was ook 70 m2

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.