Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Blue

Blue

02-04-2011 om 08:45

Goede oogcreme, 40 plus ;-)

Hoi allemaal,

Heeft iemand van jullie een tip voor een echt goede oogcreme ? Heb de afgelopen jaren al veel verschillende "oogcountour" cremes geprobeerd, maar niks lijkt echt verschil te maken.
En ik vond vanochtend die lijnen rond mijn ogen wel heel erg diep worden En kennen jullie dat ook, dat je dan met duim en wijsvinger je velletje onder je ogen pakt en dat dat dan gewoon blijft staan....brrrr ;-(

Alle tips welkome !
Blue

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

02-04-2011 om 09:14

Vaseline cetomacrogol

Ik heb de duurste smeersels geprobeerd, maar niets kan op tegen de vaseline cetomacrogol die ik er tegenwoordig op smeer. Ik heb hem op doktersvoorschrift maar ik denk dat het ook wel zonder recept verkrijgbaar is en gezien de samenstelling zal het niet duur zijn. Het enige nadeel is dat het zo vet is dat je het niet echt met make-up kunt combineren.

merel

merel

02-04-2011 om 09:23

Gegoogled

Ik heb ooit een keer gegoogled op wat nu een goede dagcreme zou zijn die niet al te veel geld zou kosten, gewoon omdat ik eigenlijk nooit zo in die dure cremes geloof, je betaalt meer voor de reclame die ervoor gemaakt is. En tevens had ik ooit een collega die een tijdje als produktiemedewerker in een cosmeticafabriek had gewerkt. Ze hadden daar hele grote bakken met creme en in de ochtend gingen daar de potjes van het kruidvat onderdoor en in de middag werd dezelfde creme in potjes van een duur duits merk gedaan, vandaar dat ik denk dat het allemaal een pot nat is.
Door mijn gegoogel kwam ik uit op iets waar heel veel mensen heel positief over waren en daarvoor heb ik ook gekozen; Nivea-soft. beste prijs/kwaliteit verhouding, volgens velen. Dit gebruik ik nu, en ik denk dat er aan veel ouderdomsdingetjes helaas niet veel te doen is
Zelf heb ik onlangs op mijn wallen weer eens sperti gesmeerd omdat ik dat telkens lees bij 'de sterren" dat dat zo goed helpt... nou niets nada noppes, weet niet waar ze het over hebben, ik heb het erop gesmeerd en na een uur had ik nog wallen, ze glommen ook nog eens heel mooi (door de hele vette creme). Gelukkig heb ik niet zo vaak wallen.

Sascha2

Sascha2

02-04-2011 om 10:29

Inderdaad

Ik ben van de duurste merken naar de goedkoopste gegaan. Meestal gaat er Nivea soft op en op krititsche dagen wil ik in de avond nog weleens ShebaMed Babycreme smeren. Lekker vet en de volgende dag kan er wel weer makeup op. Maar de dure merken voegen wat mij betreft weinig toe. Verder ga ik er maar vanuit dat rimpels ontzettend gedistingeerd staan

Valkyre

Valkyre

02-04-2011 om 11:51

Olaz

Ik vind zelf Olaz fijn (welke, ach, wat er toevallig in de aanbieding is). Dat is een van de weinige cremes waar ik niet allergisch op reageer.

Oh, en als je huid zo blijft staan, ben je uitgedroogd. In een koelere kamer slapen en veeeeel meer water drinken, elk uur een klein glaasje. En minder koffie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.