Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Joyeux

Joyeux

25-10-2011 om 20:59

Goede kwaliteit shirts gezocht

Ik ben aardig door mijn shirts heen (verwassen, gekrompen, gaatjes, vlekjes) en wil graag nieuwe kopen. Maar dan wel goede. Dus niet van die dunne waar je alles doorheen ziet schijnen, en niet van die te korte waardoor je buik en heupen twee keer zo dik lijken.

Ik zoek effen shirts, met korte of lange mouw (t-shirts of longsleeves dus), met ronde of v-hals.

Wie weet waar ik moet zijn, in levende lijve of online?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

25-10-2011 om 21:11

Nou

Ik lees net een paar draadjes hierboven deze tip van Tirza: www.qolors.nl. Ze voldoen aan al je eisen.

Kijk eens op

de site van Le Ballon. Daar verkopen ze shirts van Vila. Niet duur, stof voelt lekker aan en ze zijn lekker lang.

http://www.leballon.nl/dameskleding/basics-kleding

Ruilen en retour sturen is gratis.

Chris

Tegelijk gepost

Ik heb tegelijk gepost met Krin. Leuke site ook qolors.nl.

Chris

Yta Chalne

Yta Chalne

26-10-2011 om 10:04

Hema

De gewone bijna niks kostende stretch shirts van de Hema vind ik onverslaanbaar. En lekker lang, ook bij mij (ik ben 1.80). En goed heet te wassen, en ze kunnen gewoon in de droger. Biologische katoen. Jammer dat ze er niet in 25 kleuren zijn, dat is het enige nadeel.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

26-10-2011 om 12:52

Bij de leukste winkel van nederland

Hema. Inderdaad superkwaliteit shirts voor weinig geld, blijft prachtig in de was en mochten er onverhoopt gaatjes in komen kan je het zonder schuldgevoel in de vuilnisbak mikken.
Longsleeves voor €6,-.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

26-10-2011 om 15:56

Hema heeft verschillende

Ik neem altijd de voorverpakte. Biologisch, stretch en getailleerd. Die zijn prima. Andere kunnen inderdaad gaan lubberen. Die van Villa zijn lekker lang, in veel kleuren maar erg dun.

Rosa van der Zanden

ilsepilse

ilsepilse

31-10-2011 om 15:06

Alan red

in de outlet Bataviastad Lelystad , daar gaat mijn man bijna altijd witte of zwarte v-shirts halen , blijven lang goed, soms aanbiedingen 3 voor 15 euro. je kan het via de website van bataviastad in de gaten houden!

Stenna

Stenna

06-11-2011 om 14:44

Kort

die van qcolors zijn leuk maar te kort als je 1.80 of langer bent.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.