Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Goede knijpers gezocht

De frustratie liep weer op gisterenavond bij het was ophangen. De "grote" was hang ik in het trapgat en dan kan ik na het was ophangen altijd weer knijpers van de trap pakken omdat ze niet goed knijpen. En als ik pech heb, ook stukken wasgoed die van de lijn gevallen zijn.
Ik heb wel 4 soorten knijpers maar om de één of andere manier zitten er nauwelijks goede bij, ook mijn goede knijpers vallen op den duur uit elkaar.
Aan de buitenkant van de verpakking kan je niet zien of je goede of slechte knijpers koopt, dus is mijn vraag: wie is tevreden over z'n knijpers en waar kan ik die kopen?

Hoi MoederMop

Ik ben heel tevreden over de houten knijpers van de action.
En als er eens wat uitelkaar raken gebruik ik die om met de kinderen mee te knutselen. Die plastic knijpers breken soms zomaar bij bosjes, en zijn niet meer te hergebruiken ook.

Puck

Puck

11-11-2013 om 14:44

houten

HOuten knijpers bevallen beter dat plastic knijpers en verder: hoe gebruik je de knijper? Mijn schoonmoeder weet bij ons (als ze een heel enkel keer een wasje voor me ophangt) altijd de meest stevige knijpers te slopen. Ze drukt ze zover op de was dat ze veel te ver open staan en uit elkaar vliegen. Misschien moet je de knijpers een tikkeltje minder "ver" op je wasgoed klemmen?

neteret mut

neteret mut

11-11-2013 om 18:40

plastic knijpers

zijn meestal minder goed dan houten is mijn ervaring. Behalve die ik bij de lidl heb gekocht in een actie. Die zijn heerlijk om te gebruiken

knijpertje

knijpertje

11-11-2013 om 20:51

hier kun je je hart ophalen

ik vind de ouderwetse rondkop knijpers ideaal.

http://www.rienda.nl/contents/nl/d56.html

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

12-11-2013 om 00:29

Sluit me aan

Bij knijpertje. Gewoon die ouderwetse. Wat er niet op zit kan ook niet stuk.

Auwereel

Auwereel

12-11-2013 om 11:26 Topicstarter

Ha, de rondkopknijper dus!

Dat lijkt me een mooi Sinterklaaskadootje, leuk voor het gedicht want er rijmt volgens mij niets op knijper!

nou

Slijper, pijper, rijper, lijper....

Nee hoor, daar kun je best wat mee!

Kan je wel op dichten hoor....

Van de Action naar de Hema,
toen Ikea aangedaan,
Ja, Sint reist volgens een schema
en raadpleegde zelfs een Amerikaan
Moest mezelf verlagen tot zo'n ordinaire bakkengrijper
om te kunnen slagen voor een onverwoestbare wasknijper

Kinne

Kinne

12-11-2013 om 12:40

Jasam

Wow!

Auwereel

Auwereel

12-11-2013 om 16:34 Topicstarter

Jasam

Verhuur je jezelf ook als rijmpiet?

Haha

(:hoeveel schuift dat?

Auwereel

Auwereel

12-11-2013 om 19:34 Topicstarter

Jasam, hangt van mijn wanhoop af!

En hoe dichter bij 5 december hoe meer je aan wanhopigen kan vragen natuurlijk!

Moedermop

Als de wanhoop je tot rare daden drijft, doe je t.z.t. maar een verzoek

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.