Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

rosa

rosa

29-03-2013 om 10:10

Goede kapper in utrecht

Geïnspireerd door het succes van andere Rosa in Off topic wil ook weer eens wat anders met mijn haar. Ik heb dik haar, het krult, en zit nu in laagjes wat de ene dag goed uitpakt en de andere dag truttig is. Als ik weg ga bij mijn eigen kapper ben ik altijd wel redelijk tevreden, maar een paar dagen later weer een stuk minder. Tijd voor een frisse blik en een goed idee: welke kapper raden jullie aan in Utrecht?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marinade

marinade

29-03-2013 om 11:19

Jam

Jam dus, in de Loeff Berchmakerstraat. Alweer een aantal jaren kom ik daar en ik ben erg tevreden. En Kurz is ook oké.

Rafelkap

Rafelkap

29-03-2013 om 11:27

Losjes

Ik ga nu naar kapper losjes in de twijnstraat. Die knippen wel goed. Er hangt wel een wat studentikoze sfeer, maar best ok.

dihanne

dihanne

29-03-2013 om 14:51

Nieuw londen

als je echt goed geknipt wil worden, is Nieuw Londen (zakkendragersteeg) een goed adres

groetjes
Dihanne

Lou

Lou

29-03-2013 om 16:27

Ja die man met zijn mes

Nieuw Londen dus. Het duurt lang maar hij is zeer deskundig. Dochter en ik worden ook altijd uitstekend geknipt in de Haarhoek op de Voorstraat. Maar we hebben wel heel ander haar dan jij. Ik zou Nieuw Londen proberen.

Yta Chalne

Yta Chalne

29-03-2013 om 16:40

Kost een paar stuivers..

..maar een fantastische kapper die precies doet wat er eigenlijk altijd al had moeten gebeuren met je haar is Blondes, brunettes en redheads in de Haverstraat. Gerund door een hele aardige Australiër. Heeft daar ook aan allerlei tv programma's met make-overs meegewerkt, en is voor de liefde naar Nl gekomen. Voorbeelden te over op z'n facebookpagina.

rosa

rosa

31-03-2013 om 14:22

Dank

De suggesties zijn opgeschreven. Ik laat het even iets langer groeien, dan is er meer mogelijk, en kies dan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.