Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jorianne

Jorianne

21-01-2012 om 13:21

Globe

Voor de verjaardag van onze zoon (bijna 11) ben ik op zoek naar een globe voor op zijn bureau. Wie weet waar ik dat dan vinden? Het liefst in een echte winkel en niet online.

Groetjes, Jorianne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

21-01-2012 om 13:45

Hier bij intertoys

Hier heeft de Intertoys best een mooie en betaalbare (16 euro) globe.

Goede boekhandel

dus.
Wij hebben op de vensterbank een kleine globe staan die tussen twee magneten zweeft, ook leuk. En heb je geld teveel, en een kind die geïnteresseerd is in mooie (edel)stenen, dan moet je eigenlijk naar Lötters in Elburg.

Dat magneetding kwam van de boekhandel.Die was trouwens ook niet echt goedkoop. Daarvoor hadden we een plastic globe (intertoyskwaliteit) die helemaal af begon te bladderen. Indonesië hing nog met een flard aan de zuidpool

Ayanna

Ayanna

23-01-2012 om 08:48

Hema

Vorige week eentje gekocht bij de Hema. Is niet zo heel groot, maar alles staat er op....

Globe

Leenbakker heb ik er een gezien voor 16 euro geloof ik. Wel een zwart op zilverkleurige voet.
Ik heb hem zelf ook.

Jorianne

Jorianne

23-01-2012 om 21:59

Bedankt!

Bedankt allemaal, heel wat suggesties waar ik anders niet opgekomen was. Ik wilde het als cadeautip aan m'n ouders doorgeven, maar ik ga na de verjaardag wel met hem samen kijken denk ik. Ben een beetje bang dat mijn ouders met een goedkope look aankomen. Maar hij komt er vast, zoon heeft het al over verschillende indelingen.

Jorianne

Jorianne

31-01-2012 om 09:16

Update

Even een update, zoon was gisteren jarig en heeft van opa en oma de globe van de intertoys gekregen. Leuk formaat en hij kan 2 kleuren licht doorschijnen. Prima voor nu en hij is er erg blij mee.
Zoon wil misschien later nog een globe erbij in een geografische indeling.

Nogmaals bedankt voor de tips en het meedenken.
Jorianne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.