Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marit

Marit

30-03-2013 om 14:12

Glansgarant ervaring?

Krijg een foldertje in de bus met informatie over Glansgarant waarbij je een abonnement kunt afsluiten. Zij houden dan elk jaar het buiten schilderwerk bij.

Kent iemand dit en zijn ze betrouwbaar?

Alvast bedankt voor de reacties,
Marit
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fer

Fer

10-02-2014 om 12:25

Ervaring met glansgarant

Persoonlijk heb ik er hele slechte ervaringen mee.
Zeggen veel doen weinig.
Eerst schilder beurt word binnen twee dagen gedaan en ziet er wel mooi uit.
Echter daarna is het me een raadsel wat er zo veel geld moet kosten.
Inspectie is een paar minuten.
Tweede onderhoud is met een kwast een Bertje aantippen.
Enz enz.
NOOIT MEER !!!!!
Zoek een klusjesman die je huis kan schilderen en de meeste goeie verf kan makkelijk 10 jaar mee is me verteld door een schilder van Glansgarant !!!!
Ook communiceren met Glansgarant kan je het wel vergeten.
Overzicht van de gedaante werkzaamheden en de kosten daarvan krijg je niet.
De gene die ik aan de lijn had werd zelf kwaad omdat ik inzicht wilden hebben in de gedaante werkzaamheden en de kosten daarvan.
Dit houden ze geheim voor de klant.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

11-02-2014 om 09:47

Ken glasgarant niet

maar ik heb wel eens gekeken naar een vergelijkbaar iets. Het uiteindeliijke bedrag wat je betaald is enorm. Je zit er echt aan vast. Ik denk zelfs dat het feitelijk een lening is.

Als een huis goed in de verf wordt gezet met goede verf is eens in de 10 jaar schilderen echt genoeg. De liggende delen kan je dan zelf tussendoor een keer bijwerken.

nou...

Eens in de 10 jaar is wel erg optimistisch, hoe goed de verf ook is (al hangt e.e.a. ook af van de kleur en de ligging van je huis natuurlijk) Maar dan nog is zo'n contract niet voordeliger. Lees de kleine lettertjes, er zijn nogal wat zaken die je toch weer apart moet gaan bijbetalen als ze nodig blijken te zijn.
Ik zeg niet doen!

vereniging eigen huis

Er worden ook onderhoudsabonnementen aangeboden via de vereniging eigen huis, vziw (hebben mijn ouders gedaan). En dan komt er gewoon een fatsoenlijke schilder eens in de zoveel jaar langs en werkt de boel bij.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.