Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tiepmiep

Tiepmiep

09-01-2013 om 13:35

Gezocht: witte decoratieletters

Heb ik weer hoor...ik wil alle beginletters van ons gezin op de muur hange ter decoratie. Alleen, overal bij de Xenos zijn ze weg!En wanneer ze weer komen weten ze niet. Ik heb er nog 3 nodig.
Heeft iemand een tip voor mij waar ik ook witte letters kan halen? Het moet 1 grote zijn en 2 kleine (ong. 7 cm)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

09-01-2013 om 13:55

Ja!

Leen Bakker!

bertje1

bertje1

09-01-2013 om 15:58

Ik ook

ben ik ook naar op zoek, zijn bijna niet verkrijgbaar; inderdaad die van xenos; heb ik ook ergens anders gevonden (alle 1-en zijn weg) maar die hangen nu buiten en... zetten uit!! ondanks verfje. ik lees mee.

Merel

Merel

09-01-2013 om 17:52

Karwei

Ik heb ze ook onlangs bij de Karwei gezien, was wel nog vóór de kerstdagen dus ik weet niet of ze er nu ook nog wel zijn.

toja

toja

09-01-2013 om 21:00

Gisteren

Heb ik bij de xenos nog verschillende witte letters gehaald. Er waren er nog heel veel?

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

toja

toja

09-01-2013 om 21:01

Ik wilde nog zeggen

Volgende week ben ik er weer in de beurt. Zal ik eens kijken voor je?
Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Tiepmiep

Tiepmiep

11-01-2013 om 17:32

Leen bakker

Hebben ze bij Leen Bakker losse letters of alleen woorden zoals Home, Welcome etc.?

Tiepmiep

Tiepmiep

11-01-2013 om 17:33

Toja

Dat zou fijn zijn! Maar hoe gaan we dat in het vat gieten? Stel dat je ze vindt, hoe komen ze dan bij mij?

Fiorucci

Fiorucci

11-01-2013 om 18:42

Tiepmiep

Hmmm dat weet ik niet zeker eigenlijk, of ze ook losse letters hebben...

sinas

sinas

11-01-2013 om 22:42

Bij xenos zien liggen van de week

hier dan. Dus misschien bij jou ook weer?

toja

toja

12-01-2013 om 13:55

Tiepmiep

Dan zou ik letters moeten opsturen. Maar kunnen ze het niet voor je bestellen/apart leggen bij de xenos als het weer binnen komt? Ik neem aan dat ze weer nieuwe letters krijgen, want dat is helemaal in op dit moment.
Ik ben dinsdag weer in de buurt van de xenos.
Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

toja

toja

12-01-2013 om 13:59

Online

Zoek anders eens op houten letters, dan kom je ook van alles tegen.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Tiepmiep

Tiepmiep

14-01-2013 om 20:11

Toja

Zou je svp voor me willen kijken dan? En dan wordt het idd. versturen...heb Xenois gemaild, die grote komen pas weer in april, de kleintjes kunnen weer een keer binnenkomen.....

toja

toja

14-01-2013 om 20:59

Tiepmiep

Als alles goed gaat ben ik morgen in de buurt. Mail me maar even om welke letters het gaat, dan ga ik voor je kijken.
[email protected]
Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.