Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

08-05-2011 om 14:03

Gezocht: waar kan ik een sloggi bh maat 65 b kopen?

Voor dochter hebben we eindelijk een goede bh gevonden. Het is een Sloggi in de maat 65 B. Wij hebben hem in België gekocht en het was helaas de enige in haar maat.
Ze heeft nu dus een zwarte en wij zijn naarstig op zoek naar meer.
Wie weet een winkel (of een webshop) waar ze kleine maten bh's verkopen? Het liefst deze, die wil ik ongezien nog wel kopen, maar een ander merk is ook goed.

Vera

Oja, google is tot dusver nog niet echt mijn vriend.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

08-05-2011 om 14:24

Vreemd

Bij goede lingeriezaken slaag ik nog wel eens voor een 70C, dus misschien hebben ze daar ook 65B. Laatst heb ik online gezocht naar 60A, ook zo'n kansloze missie. Ik geef je dus de meeste kans bij een goede speciaalzaak. Misschien kunnen ze ze voor je bestellen, als ze niet standaard in het assortiment zitten.

Vera*

Vera*

08-05-2011 om 14:51

Vic

'Deze' bh zit nu al bij aanschaf op het laatste haakje, dan mag ie toch niet veel meer uitrekken. Dochter zou eigenlijk een 60 moeten hebben maar dat is er werkelik helemaal niet.
Dochter heeft nog een week vakantie, misschien toch nog maar een dagje Lille of België doen voor een bh.
De lingeriewinkels hier in de buurt heb ik al gehad maar ook de nietketenwinkels deden moeilijk en zeiden gewoon dat het niet bestond een Sloggi 65 B.

Vera

Sloggi

Ik bestel mijn sloggi bij www.sloggies.nl

Invisible sense?

Ik zie hier wel een maatje 65B maar ik weet niet of dit het gezochte model is.

http://www.sloggies.nl/products/Sloggi-Invisible-Sense-WHPM.html

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Vera*

Vera*

08-05-2011 om 15:54

Egberdien en triple

Ik dacht dat ik álle bh's op sloggies.nl al bekeken had maar na Egberdien's opmerking toch nog maar een keer gedaan. Inderdaad de goede gevonden, de link van Triple.
Jullie allebei bedankt! Ik ga direct de witte en de huidkleurige bestellen.

Vera

Vera*

Vera*

08-05-2011 om 15:58

Vic

Als je de link van Triple gebruikt, zie je dat ze ook een 65A hebben. Misschien is het toch iets voor je dochter? Ik vind hem bij mijn dochter heel mooi zitten, dit i.t.t. die dingen van de tienerafdeling van de V en D. De bh heeft wel een beugel én je kan hem strapless dragen .
Pfoe, ik ben toch wel opgelucht nu.

Vera

Kaaskopje

Kaaskopje

08-05-2011 om 16:22

Link

Niet voor Sloggie maar wel voor kleine maten: http://www.dekleinebhshop.nl/index.php

Vera*

Vera*

08-05-2011 om 16:37

Kaaskopje

Jouw link staat al bij mijn favorieten!

Vera

Vera*

Vera*

08-05-2011 om 16:46

Eehh

Ik bedoel dat ik erg blij ben met de link en hem direct bij mijn favorieten heb gezet.

Vera

Kaaskopje

Kaaskopje

08-05-2011 om 23:31

Ik begreep gelijk dat je het een handige site vond

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.