Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

25-09-2012 om 09:27

Gezocht: oerdegelijke kindercdspeler

Jongste (peuterniveau) houdt erg van muziek en heeft een kindercdspelertje van sony, een soort ufo. Hij heeft er alleen al een paar versleten en ze hebben dat ding van hem nu alleen nog in het knalroze.. I
k heb nu een andere besteld, deze http://www.bol.com/nl/p/radio-cd-portable-roze/1004004011626651/ helaas ook een beetje roze (kan niet anders), maar weet iemand een andere oerdegelijke voor het geval deze ook weer kapot gaat?
(Ik vind het juist leuk dat hij z'n cd-tjes er zelf in en uit haalt en wil niet dat hij die van ons gebruikt)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Peuterbestendig?

Rafelkap, voor mijn gevoel gaan 'oerdegelijk' en 'cd-speler' per definitie niet samen.

Zeker als je zegt dat je peuter er sinds zijn bestaan al een paar heeft versleten, belooft dat niet veel goeds voor het nieuwste exemplaar dat je hebt aangeschaft. Misschien kun je van een cd-speler niet echt verwachten dat hij peuterbestendig is?

Chris

Rafelkap

Rafelkap

25-09-2012 om 14:17

Chris

haha nee, maar heeft iemand een bepaald merk kindercdspeler in huis en een peuter/kleuter en gaat dat ding al ca. 1 jaar mee en bevalt het goed?

mari39

mari39

26-09-2012 om 08:12

Een aantal jaren

toch al, doen wij met een peuter/kleutercd speler. Onze oudste is nu 10 en kreeg met 4 jaar zo'n blauwe draagbare cd speler met 2 microfoontjes,(kunnen ze meezingen) ken je die? Hier kun je ze bij de intertoys kopen, ik meen zo'n €35,-). Onze jongste is nu 5 en gebruikt het ook nog. Niet dagelijks, maar regelmatig. Worden cd's gewisseld, trap op en af gesjouwd. Het meeste lijden de cd's. Het apparaat doet het nog. Wel veel batterijen. Het heet een sing a long cd speler.

En hij gebruikt ook nog de portable cd speler van ons. Doet het ook nog steeds.

mari39

mari39

26-09-2012 om 08:12

Een aantal jaren

toch al, doen wij met een peuter/kleutercd speler. Onze oudste is nu 10 en kreeg met 4 jaar zo'n blauwe draagbare cd speler met 2 microfoontjes,(kunnen ze meezingen) ken je die? Hier kun je ze bij de intertoys kopen, ik meen zo'n €35,-). Onze jongste is nu 5 en gebruikt het ook nog. Niet dagelijks, maar regelmatig. Worden cd's gewisseld, trap op en af gesjouwd. Het meeste lijden de cd's. Het apparaat doet het nog. Wel veel batterijen. Het heet een sing a long cd speler.

En hij gebruikt ook nog de portable cd speler van ons. Doet het ook nog steeds.

Rafelkap

Rafelkap

26-09-2012 om 14:03

Mari39

dank mari! Op zo'n tip zat ik te wachten. Die wordt het zodra deze weer kapot is..

mari39

mari39

26-09-2012 om 14:47

Let wel op

ik googlede (schrijf je dat zo?) vanmorgen even voor de naam, bij de intertoys lijken ze uit de handel te gaan. Ik weet niet hoe het bij andere winkels is.
Maar het is hier wel een goede aankoop geweest (alhoewel het meezingen soms tergend was!!)

mijk

mijk

26-09-2012 om 23:14

Fijn ding

maar met die microfoontjes moet je een beetje uitkijken ze kunnen gaan rondzingen (bij ons zaten ze vast getaped!) en daar schrok zoonlief zich te barsten van !

Mijk

Rafelkap

Rafelkap

27-09-2012 om 07:04

Tip

dank jullie wel voor de tip. Wij hopen dat ons zoontje lekker meezingt, want hij praat veel te weinig. Maar ik zal dan wel vantevoren even checken hoe dat zit met rondzingen (dat zou ie alleen al prachtig vinden dat dat niet de bedoeling is)

mari39

mari39

27-09-2012 om 09:23

Rondzingen

is dat die vreselijke piep die je dan hoort? Volgens mij komt dat omdat de volumeknop hard staat en en dan ook de microfoontjes aan. Je kunt de microfoontjes aan/uit zetten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.