Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tihama

Tihama

19-03-2012 om 10:44

Gezocht: kinder/jeugdcursus kleding maken

Mijn dochter is de afgelopen jaren steeds een week op zomerkamp geweest. Musicalkamp, dierentuinkamp.
Nu vroeg ik haar of ze dit jaar weer op kamp wilde en zo ja, wat voor kamp.

Het antwoord: ik zou graag op fashionkamp willen waar ik beter leer om kleding te maken.
Ze heeft 2 jaar geleden in de zomer ook een korte cursus kledingmaken gevolgd en dat vond ze helemaal geweldig. De kleren die ze toen gemaakt heeft, passen helaas niet meer. Zaterdag waren we op de markt. Ze is dan niet weg te slaan bij de stoffenkraam. Haar boeken van Topmodel puilen uit. Kortom: ze heeft er inderdaad iets mee.

Nu zoek ik tussen de ‘gewone’ jeugdvakanties, maar dit vind ik natuurlijk niet. Er zijn wel creatieve kampen, maar die gaan niet zo ver.
De plek waar ze 2 jaar geleden die cursus heeft gevolgd is verdwenen, dus dat gaat niet meer.

We wonen in Almere, maar iets in de omgeving is ook prima.

Heeft iemand tips?

Tihama

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tihama

Tihama

19-03-2012 om 19:20

Dus dat is nog geen 12
Dat kamp ziet er op zich wel leuk uit. Maar ik ben ook wat huiverig voor dat Next Topmodel gedoe. Het gaat haar (gelukkig) echt om het ontwerpen en de stoffen en niet om het modellenverhaal. Voor je het weet wil ze niet groter groeien dan een heupomvang van 90 cm.....

Tihama

neteret mut

neteret mut

20-03-2012 om 10:24

Fashion camp arnhem

maar ook dat is voor oudere kinderen, komt wel iets van modeshow in voor maar zoals ik het lees als mogelijk idee.

Tihama

Tihama

21-03-2012 om 10:56

Inderdaad

Wat ik zie is steeds voor oudere kinderen. Misschien moet ze dan gewoon een jaartje wachten.

Tihama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.