Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

maan.

maan.

06-01-2017 om 13:23

Gezocht fotolijst voor meer foto's, niet schuivend

Mijn dochter kocht een leuke fotolijst met allemaal kadertjes, helaas blijkt de achterkant gebruiksonvriendelijk te zijn: foto's moeten geplakt worden om schuiven te voorkomen en plakken is niet wat ze wil.

Wie weet toevallig waar een goede fotolijst te koop is waar zeker 10 of misschien wel 20 foto's in passen die niet gaan schuiven als je niet plakt?

We hebben al op internet gekeken maar daar is alleen de voorkant te zien dus weer pas achteraf weet je dan of zo'n lijst voldoet. (Vandaar dat ik hoop dat iemand hier daar ervaring mee heeft.)

Puck

Puck

09-01-2017 om 11:14

1 grote of meerdere aan elkaar

Die grote fotolijsten met 1 vlak met een inlegvel met kadertjes gaan altijd schuiven. Is het een optie om een collagelijst te gebruiken. Als je googlet op "fotolijst collage" dan kom je allerlei afbeeldingen tegen. Ze zijn van heel duur tot bij de Action te krijgen.

Tijgeroog

Tijgeroog

09-01-2017 om 11:18

Anders

Wat ik in zulke gevallen doe is de foto vastplakken met fotoplakkertjes. Vaak is 1 al voldoende. Die zijn heel makkelijk weer los te maken door de foto wat te draaien of iets plats ertussen te schuiven.

Puck

Puck

10-01-2017 om 10:19

Eh... Tijgeroog

Maan geeft aan dat juist plakken geen optie is.....

Tijgeroog

Tijgeroog

10-01-2017 om 10:46

Puck

Jup. Daarom geef ik in de titel ook aan dat ik het toch anders bekijk.

Ik denk dat zulke fotolijsten hele moeilijk te vinden zijn. In de wissellijsten die ik heb gaat het vaak lang goed, en dan zakt er toch opeens een foto naar beneden. Maar ik vul even in voor Maan, en denk dat haar dochter niet vast wil plakken omdat ze afentoe wil kunnen variëren, of de foto's opnieuw wil kunnen gebruiken ofzo. Daarom geef ik aan dat je ze met zulke plakkertjes heel makkelijk weer los kunt maken, en het dus niet definitief is.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

16-01-2017 om 18:40

aan elkaar 'geplakte' lijstjes

Ik ken iemand die zo'n verzamellijst heeft die bestaat uit allemaal 'aan elkaar geplakte lijstjes'. Dan hoef je niks te plakken, elke foto heeft een eigen kader met achterzijde. Volgens mij van Xenos of zo.

Lynna

Lynna

16-01-2017 om 18:52

Ikea

Ikea heeft ook dergelijke lijstjes. Ziet er erg leuk uit en is erg makkelijk in het gebruik.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.