Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Gezocht: een 'normaal' etui

Zoon's etui is kapot. Hij wil dus een nieuwe, maar het lijkt onmogelijk iets 'normaals'
te vinden. Zo raar zijn zijn eisen overigens niet:

- geen rare printjes, slogans, stripfiguren, disney of voetbal- logo's.
- niet roze of glitter. Verder isc alles goed qua kleur.
- groot genoeg om ook een rekenmachine en geo in te doen, dus niet zo.n lullig cilindrisch mini dingetje waar net een paar pennen en een gummetje inpassen.

In de 'echte' winkels in de buurt was dit onvindbaar, en op internet verzanden we al snel in bladzijden vol toilettassen en allerhande andere soorten etuis als we op zoek gaan.

Iemand tips??

Ingrid

Mams

Mams

07-08-2017 om 14:25

Hema

Afgelopen week voor mijn zoon van 13 jaar een grijze plastic etui gekocht, met een oranje ritste. Gewoon normaal, niets bijzonders. Precies wat je zoekt volgens mij...

Lente

Lente

07-08-2017 om 14:29

Action

https://www.action.com/nl-nl/moment/cool2school/

Zwart etui met twee ritsen.

Deze doet het bij ons al jaren.

Mijntje

Mijntje

07-08-2017 om 14:38

neutrale schoolspullen

https://www.deschoolfabriek.nl/nl/category-schooletui+s-8
hier alleen maar neutrale schoolspullen (geen aandelen)

Hanne.

Hanne.

07-08-2017 om 15:04

ook action

Hier ook eentje van de action. Ik doe er jaren mee, kind iets minder lang. Maar voor 99cent vind ik dat een iets minder groot probleem.

Dymphne

Dymphne

07-08-2017 om 15:21

Bruna

Die heeft ook gewone grote etui's.

valt niet mee

Je zou denken dat het simpel is, maar mooi niet. Zoon heeft die van de Action, en wil een grotere. Volgens mij lagen die vroeger in stapels zo'n beetje overal, maar nu zie ik ze nergens. Inderdaad overal die ronde gevallen.

Bij Bruna heb ik nog niet gekeken, misschien is dat nog wat, maar die van Action is niet groot genoeg voor wat jij wil - daar kan geen geodriehoek en rekenmachine in.

Neutraal is zo moeilijk nog niet, maar groot wel.

Groeten,

Temet

Wilgenroosje

Wilgenroosje

07-08-2017 om 15:49

Deze?

Is deze etui van Eastpack een optie? Wel heel veel geld voor een etui, maar als 'ie net zolang meegaat als de rugzak van onze oudste...

https://www.eastpak.com/nl-nl/catalog/product/view/id/14509/?gclid=EAIaIQobChMIruW-rqHF1QIVCxMbCh0DEAcXEAQYASABEgKhZPD_BwE

IngridT

IngridT

07-08-2017 om 16:12 Topicstarter

Wow. Wat een reacties....

En zo snel..,.

Ik ga jullie linkjes bekijken. Wordt vervolgd. bruna , Hema was hier niks. Idd ( temet) alles wat neutraal is is te klein, vsn die cilindrische dingetjes) eastpak ( moet nog even kijken hoe duur duur is) is msch wel een optie voir zoon die bijna alles weet te slopen....hahaha! Action was ik vergeten trouwens, die hebben we ook in t dorp. Is een optie....

Ik ga even jullie linkjes af...jullie horen nog!

Ingrid

margaretha

margaretha

07-08-2017 om 16:19

kipling

en dan de 100 pens essential, grote pennenzak

Angela67

Angela67

07-08-2017 om 16:57

Ikea

Zie titel, bij tassen enzo
Gr Angela

Wilgenkatje

Wilgenkatje

07-08-2017 om 18:42

bulbby

ruime etui, en je kunt 'm natuurlijk blanco laten.

IngridT

IngridT

07-08-2017 om 22:06 Topicstarter

Gelukt!

T is een bulbby geworden. Nooit van gehoord, maar puberzoon heeft zelf een hele foute opdruk bedacht en is helemaal gelukkig.....

Dank voor al jullie tips !

Ingrid

Wilgenkatje

Wilgenkatje

07-08-2017 om 22:09

Ha wat leuk !

Succes met het nieuwe schooljaar, het duurt voor jullie nog even gelukkig

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.