Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Linda

Linda

04-05-2011 om 17:01

Gezins auto, welke?

wij zijn op zoek naar een gezinsauto.
zeker 7 persoons,liefst 7 volwaardige stoelen.
Maar....welk merk is aan te raden.
Ik kreeg de tip van Hyundai Trajet,maar is deze (redelijk)zuinig in gebruik?

Budget ligt rond de 4500 euro.
2e handsje dus.

nog meer tips???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

05-05-2011 om 16:37

Niet zuinig

Wij hebben een Trajet; ik ben er erg blij mee, maar hij rijdt niet zuinig 1 op 10 of zo. Maar ja, wel zeeën van ruimte.

Linda

Linda

05-05-2011 om 20:05

Lelietje v dalen

hmmm niet zuinig dus...manlief was aan hetkijken naar een trajet...welk bouwjaar hebben jullie er een van?

prijs kwaliteit verhouding lijkt best leuk,
maar,de recenties van bijv bouwjaar 2003 is dat ie indirekte besturing heeft en slechte vering voor....(kortom zou de wegligging nietgeweldig zijn...kans op overhellen in bochten is groot.
ook wordt daarover geschreven dat de druk van de gordels op de borstkas bij botsinggevaarlijk hoog zou zijn..tja....

ervaar jij het als een auto die in bochten niet zo goede wegligging heeft? hmm tja zou wel willen weten of er nog mensen hier mensen zijn die hun auto ervaring willen delen. ruimte is wel fijn idd.

goede wegligging, liefst ook enigszins pittig rijden ,dus niet moeite met trekken(optrekken).

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

06-05-2011 om 09:56

Linda

Wij hebben er een uit januari 2004.
Toen we hem kochten wilden we per se een Trajet, ivm de ruimte. Er zijn natuurlijk andere 7 zitters, maar die zijn oha duurder. We hebben dus verder niet echt onderzoek gedaan naar dingen als wegligging e.d. Over die wegligging kan ik ook weinig zeggen: ik vind het prima, maar ik ben niet veel verschillende auto's gewend. Weinig vergelijkingsmateriaal dus.
En wat betreft pittig optrekken: het is natuurlijk een zware auto, dus dat scheelt qua snelheid van optrekken. Ik ben zelf sowieso niet van het zgn sportieve rijden; van mij hoeft een auto niet pittig te zijn; dat ben ik van mezelf al
Kortom: eigenlijk heb ik niet echt antwoord op je vragen, behalve dan dat ik tevreden ben.

Linda

Linda

07-05-2011 om 13:09

Lelietje v.d

Dat waardeer ik ook hoor je reactie!
We nemen hem mee in overweging!
Misschien gewoon eens een ritje maken en ervaren!
bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.