Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

tonny

tonny

30-04-2012 om 13:43

Gescoord / verkocht op de vrijmarkt

Hoe waren de resultaten bij jullie?

Hier wat buitenspeelgoed voor de kleinkinderen, een prachtige stevige grote mand voor 2 euro en een boek van Michener (mijn man verzamelt die) voor 50 cent.

Verkocht hebben we niks, maar dat lijkt me wel leuk als ik op een dag een van de kinderen zo gek krijg om een plaatsje te reserveren.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Zeggik Nie

Zeggik Nie

30-04-2012 om 14:51

Fiets

Een kleine loekie fiets voor zoon van 5. Hij heeft al een 16 inch maar daar durft hij niet op te fietsen. Nu dus een 12 inch voor 8 euro
En een zakje vette friet voor ons drieën, blegh. Buikpijn als resultaat

Vic

Vic

30-04-2012 om 15:05

Prima dag

De omzet viel wat tegen, we hadden ook niet zo'n mooi plekje als vorig jaar, maar het weer was geweldig! Twee dagen geleden liepen we nog met winterjas, maar vanmorgen konden we al vanaf 9 uur in T-shirtje. Dochter heeft voor 17,50 verkocht, waarvan 7,50 voor een driewieler. Ze heeft zelf twee knuffelbeestjes gekocht, voor resp. 50 en 20 cent (ja, die hadden we nog niet

Lynna

Lynna

30-04-2012 om 15:33

Dvd, shirt en schoenen

Twee dvd's voor dochter, shirt voor vriend en prachtige nieuwe schoenen voor dochter. Er was in de stad namelijk 1 schoenenwinkel open

madelief

madelief

30-04-2012 om 15:52

Bij ons

Heeft dochterlief 55 euro gescoord
Met harp spelen op de vrijmarkt. Zoonlief heeft skeelers gekregen voor 10 euro maar volgens mij nooit gebruikt. Verder heb ik het spel pictionary gekocht voor één euro en Trionimos voor 1,50. Mooi toch?
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

30-04-2012 om 16:53

Zalig weer

Een dekbedovertrek van Diddle voor 5 euro, voor dochterlief, twee Desigualshirts voor mij voor 2 euro..
Een heerlijk ijsje gegeten! Verkopen hadden we geen zin in dit jaar, al heb ik daar nu spijt van gezien het mooie weer en zeer hoge opkomst op de vrijmarkt....

Pinkeltje

Drie boeken van Pinkeltje gekocht waar jongste zo gek op is! Kind heel blij voor maar 1,50

Nog op zoek geweest naar een fiets voor hem maar daarvoor kwamen we te laat op de vrijmarkt.

Donna

Hier

Een schoolbord, een poppenbedje, 3 puzzels en een winkelwagentje. De eerste 3 dingen wilden we graag en dochter liet het winkelwagentje niet meer los, zij was voor 50 cent ontzettend gelukkig.

Voor het eerst op de vrijmarkt gestaan

en heel veel overbodige meuk verkocht. De opbrengst was 57,60 euro. Wat nu nog over is gaat morgen naar de kringloop.

Limi

Limi

30-04-2012 om 20:36

Treintjes

Hier vonden ze de paar treintjes uit de Thomasserie die we nog niet hadden het mooist.
Ik sjouwde met een paar grote dingen en wat zegt de kleuter tegen grote meisjes van school? We hebben nieuwe treintjes! (Het kleinste, in mijn jaszak, was dus het mooist.)

Guinevere

Guinevere

30-04-2012 om 20:38

Ik niet, maar zoon

Zoon heeft voor het eerst zijn geluk beproefd op de vrijmarkt. Zelf heeft hij tamelijk slecht geboerd, maar net genoeg voor hem om ons interieur te verfraaien met een glazen salontafeltje, een inklapbaar krukje, een schilderij met olifanten en een beeldhouwwerk. Daar stonden we wel even verbaasd van te kijken (hij is 9, geen 29 ).

Margriet*

Margriet*

30-04-2012 om 20:54

Weinig

want we waren in de Jordaan (Amsterdam) en voor jongste van 6 was er weinig voor kinderen. Oudste heeft met een mobiele grabbelton gestaan en nog 8,50 verdiend want alle dronken mannen wilden in groepen graag grabbelen.
Jongste had een voetbalshirt a 4 euro en vond op straat 40 euro. Hoewel ik het graag wilde teruggeven aan de eigenaar waren we toch bang als we zouden vragen van wie dat was, dat minstens 10 mensen om ons heen zouden zeggen, van mij. Dus zijn we tegen onze principes in gewoon doorgelopen... O ja nog een knalroze hockeystick voor 2 euro, kan ik eindelijk met de buuf hockeyen.

Annie Anders

Annie Anders

30-04-2012 om 21:30

Hier

Hier een stapel boeken (15 stuks) voor de schoolbibliotheek (nee, ik ben geen juf). Zoon 1 heeft niets kunnen vinden, zoon 2 is blij met een stapel Donald Ducks en zoon 3 met Pluk van Pettefletspel en -puzzel.

Verkocht en minimaal gekocht

We hebben aardig wat weten te verkopen; aanhangfiets, buggy, 2 kinderfietsen, 2 steppen, skottelbraai, type machine, fietsendrager (maar die hebben we voor schoonvader verkocht), , heggeschaar en video's. Opbrengst was aardig.

Kinderen hebben niet zo veel gekocht; zoon 2 kleine vrachtwagentjes voor ieder 50 cent en een waveboard voor 10 euro. Dochter is helemaal in de 7e hemel met een K3 kussen (voor een euro) waar die ene nog op staat die gestopt is.

Pham

Tijgeroog

Tijgeroog

30-04-2012 om 21:47

Gekocht

De vrijmarkt viel hier wat tegen, nog aardig wat plaatsen leeg en wat volwassenen die ook aan het verkopen waren. Stofwisdoekjes en dat soort meuk. Maar toch nog wat gekocht, uitbreiding voor de dardabaan van zoon, mylittleponyhuisje voor dochter, met 2 ponies. Ze heeft zelf voor een euro nog een sneeuwwitjehuis, met poppetjes, gekocht, en een plastic girafje gegrabbeld. Helemaal blij, want dat is haar lievelingsdier. Zoon heeft van z'n euro een spelletje gekocht, en verder wat kleine frutjes waar ze erg blij mee zijn.

Thursday Next

Thursday Next

30-04-2012 om 22:26

Hier

was het behoorlijk druk in het dorp, zowel met kopers als verkopers. Jongste (5) heeft een kassa met winkelspulletjes gekocht en een popje. Oudste heeft een spel "vat met vliegen" en een mystiFlyers gekocht, dat is een soort speelkaart die je kan laten zweven. Ze had die op tv gezien en het zag er erg spectaculair uit. De kaart blijkt aan een draadje te hangen, dus niet magnetisch of zo zoals ze dacht, maar ze vindt het toch wel leuk, en het kostte maar 50 cent. Oh en we hebben nog 2 grote puzzels en een puzzelrol. En op een andere rommelmarkt waren ze al aan het opruimen, maar konden we toch nog voor oudste een paar Nijdam skeelers voor 5 euro kopen. En we hadden daar nog een aantal dozen vol achtergelaten troep mee kunnen nemen.

Tango

Tango

30-04-2012 om 22:46

En hier

Was het behoorlijk druk op de vrijmarkt. Gelukkig hadden we nog een aardig plekje. Best goed verkocht, 60 euro binnengehaald en minimaal gekocht. De kinderen kunnen het nooit laten het nog niet eens verdiende geld uit te geven. Tangozoon kocht 2 muppets voor 25 cent per stuk. Tangodochter een rokje van buurmeisje voor 50 cent en onze weekendpleegdochter kocht een knuffel en daarna nog een ponytje bij de Intertoys (leek op een little pony maar het heette anders, geen idee meer hoe). Toen we weggingen hebben we een deel van onze koopwaar bij het kringloop-verzamelpunt achtergelaten waar al gauw een en ander geplunderd werd. De kinderen zagen dat en pakten van andere koopwaar ook nog wat knuffels en frutsels mee. Tja, zo kom je toch weer met veel spullen thuis.
Het weer was inderdaad erg goed en het was reuze gezellig hier op de vrijmarkt. We stonden met een heel groepje kennissen bij elkaar.

Goede opbrengst!

Voor het eerst hebben dochters op vrijmarkt gestaan. Markt begon om 10 uur maar dochters waren om 7 uur al helemaal klaar en gingen om 720 op weg om een mooi plekje te zoeken. en dat hadden ze precies op een druk punt!
Overbodige sooi verkocht en zelfs een step (vaste prijs 25 euro!)de rest was allemaal klein spul. ook hadden ze ijskoude limonade (voor 20 cent), dat was ook een hit.
8 euro van de winst ingezet voor de caviarace (...) dus we hebben nu twee gewonnen taarten in de koelkast.
Opbrengst was 130 euro!

merene

merene

01-05-2012 om 08:55

Heerlijke dag

Wij waren al om 7.30 uur op weg voor een mooi plekje op de vrijmarkt. De kinderen hebben goede zaken gedaan. Ze hebben de waterbaan, skeelers, 2 steppen en nog wat frutsels verkocht. Wat mij opviel was dat de playmobil totaal niet liep, maar dat de dino's eruit vlogen.
Al met al een mooie opbrengst.

Zelf hebben ze gelukkig nauwelijks iets gekocht. Ze hoefden geen speelgoed en hebben 2 dvd's gekocht.

Brabander

Brabander

01-05-2012 om 15:56

Heerlijke dag

niks verkocht, niks gekocht. Was in Eindhoven. Fijn geslentert op diverse locaties. Was voor mijn gevoel veel rustiger dan vorig jaar. De "commerciele" kramen zijn storend (en niet leuk). Verder werd er als vanouds veel (dezelfde) rommel aangeboden (onoverzichtelijke kleding hopen, glazen, lelijke prullaria, de boeken die iedereen al gelezen heeft). Voor de jeugd blijft het leuk (denk ik)

costa

costa

01-05-2012 om 20:03

Veel

Wij hebben dit jaar voor het eerst zelf verkocht op de vrijmarkt, kinders hebben ook viool en fluit gespeeld. Totaal voor € 75,- opgehaald! Vond ik best veel! De grabbelton die we gemaakt hadden deed het ook erg goed! Wij verkochten wel spullen die gewoon heel en netjes waren. Ik vond het erg leuk maar ja, het weer werkt natuurlijk ook erg mee! Op de vrijmarkt hebben we dit jaar niets gekocht maar we zijn 's middags nog wel even op de kermis geweest...hahaha, kassa!

mirreke

mirreke

02-05-2012 om 11:16

Hier ook veel verkocht

Twee zonen, 8 en 11, samen iets van 130 euro verdiend! Mijn kleding, goede merkkleding van vorig jaar, liep helaas helemaal niet, dus moest weer mee terug. Dan maar op Marktplaats. Maar de jongens zijn helemaal blij!
Zelf heb ik voor twee zonen veel kleding kunnen scoren, waaronder als nieuw uitziende merkbroeken voor echt geen geld! Voor mezelf helaas minder dan ik had gewild omdat de dag door een kapotte auto die weggesleept moest worden heel anders verliep dan we hadden gepland.
Maar toch een heerlijke dag gehad.

Vondst

Buiten de 'hoe overleef ik' boeken voor dochter en goocheldoos voor zoon vond ik voor mezelf een leuk schilderij voor 8 euro, waarvan later bleek dat het een heel oude litho was die destijds wel in hoge oplage gemaakt is, maar door zijn leeftijd (uit 1906) misschien wel iets meer waard is dan 8 euro. Maar vooral staat hij leuk op mijn muur .
Misschien toch ook een keer staan, ik heb spullen genoeg. Maar slenteren is ook zo leuk.

Fiorucci

Fiorucci

04-05-2012 om 15:53

Clo

Ik sta altijd samen met mijn dochter. Slenteren doen we om de beurt..)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.