Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Gelredome/eettent/parkeren

Binnenkort ga ik naar een concert in het Gelredome.
Ik ga met de auto, en bedacht dat parkeren onder het station het handigst is. Van daaruit kun je een pendelbus Gelredome pakken. We willen er nl. een gezellige dag van maken en ook in het centrum van Arnhem slenteren en een hapje eten.

Geen tips over het openbaar vervoer graag, want ik zal met de auto gaan. Wie van jullie heeft misschien nog een goede (betaalbare) parkeertip, maar belangrijker nog: iemand een leuke tip voor een eettentje in het centrum? Mag van alles zijn. Ik zie er heel veel in het centrum van Arnhem, maar ik hoor graag jullie tips.

Alvast dank!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mama_Lynn

Mama_Lynn

14-09-2012 om 16:21

Reactie

Je kan bij het station parkeren. Volgens mij kun je overigens ook bij het Gelredome parkeren en dan de pendelbus heen en weer pakken, is denk ik net wat je wilt. Je zou even moeten googlen, ik weet niet de tarieven, kom in het centrum zelden met de auto.

Qua eettentjes zit er veel in het centrum Er liep elders ook een draadje, weet niet meer waar, misschien in offtopic of zo. Ik vind zelf bistro de bok heel gezellig, maar er zit nog veel meer: steakhouse, eetcafe's, er zitten tapas restaurants (barrio havana is er 1 van, mijn broer heeft daar jaren terug gewerkt, was goed toen, maar geen idee hoe het nu is), dus het is net een beetje waar je van houdt.

groetjes, Lynn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.