Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

29-07-2013 om 12:53

Gele vlekken in kleding

Sinds een paar dagen heb ik op de meest onlogische plekken gele vlekken met een wat groenige waas in kleding die net uit de wasmachine komt. Rug, hals, mouw noem maar op. Soms ook op de okselplek maar het is anders dan bij deovlekken.
Nu werkt oudste momenteel in de tomaten en komt elke dag groengelig thuis. Zijn kleding gaat niet apart maar ik heb ook vlekken zonder dat zijn kleding er bij zit. Hoe zou het kunnen komen en belangrijker, hoe krijg ik het weg?
Ik was met Neutral en schoonmaakazijn.

Rosa van der Zanden

Blauwe regen?

Misschien is blauwe regen de oorzaak? Zie link: http://www.huishoudplaza.nl/Vlekken/art/2027/blauwe-regen-pas-op-voor-vlekken-in-je-kleding

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Marie

Marie

29-07-2013 om 15:56

Toch apart?

Hoi
Jongste heeft vakantiewerk gedaan en daar moest ze lelies koppen. De eerste keer deed ik die kleren (1dag gedragen) bij de rest in de machine. De "lelielucht" zat toen in de hele was.
Daarna waste ik haar kleren zo gauw ze thuis was op de "mini-was stand" in de machine (met Ariel).
Misschien kun je de "tomatenkleding" toch beter apart wassen?
Heb je al geprobeerd of de vlekken er in de zon ook uitgaan?

Fiorucci

Fiorucci

29-07-2013 om 19:32

Apart

Als kleindochter van een tomaten en komkommerkweker zeg ik: apart wassen! Indien mogelijk op 60 graden.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

30-07-2013 om 11:10

Bedankt!

Ik ga vlug aan de slag met de was en zeg tegen kind dat hij zijn hulkkleding apart moet houden.
Rosa van der Zanden

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.