Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

06-10-2012 om 14:32

Gel kikker

Hallo,

Ongeveer een jaar geleden kreeg zoon een gel-kikker. Zo'n grappig ding: je kan het tegen de badkamertegels gooien en dan loopt hij langzaam naar beneden.
Maar zoon gooide hem tegen het onbeteugelde stuk van de muur, hoog... En dat ding zot daar nu al wen jaar vastgeplakt. Ik dacht dat hij vanzelf wel een keer zou vallen en was de kikker eigenlijk vergeten.
Iemand tips hoe ik dat ding eraf kan halen? Hij zit echt vastgeplakt!

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

06-10-2012 om 15:02

Temet heeft ook zo'n ding in huis

zie enkele topics hierboven!

liora

liora

06-10-2012 om 16:41

Het ding zelf

Hier niet alleen vieze grijze kring, maar de gehele kikker zelf zit er nog en krijg ik er niet af!

Het heerst

Tjee, Liora, het heerst kennelijk

Ik zou m geloof ik maar laten zitten. Ik zit nu met 4 vlekjes die er vermoedelijk niet af te krijgen zijn, en dat staat alleen maar saai en lelijk, zo'n kikker op grote hoogte heeft dan nog wel weer iets lolligs, eigenlijk.

Zou niet weten hoe je m eraf krijgt. Zoon pulkte zijn poppetje met enige moeite zelf van de muur, maar dat had er misschien een half uur ofzo opgezeten. Jouw kikker is een wat serieuzer geval.

Groeten,

Temet

liora

liora

07-10-2012 om 13:17

Temet

Nou inderdaad! Ik vind die kikker heel eng eigenlijk.... En ben bang dat er beestjes in komen of zo...

Tijgeroog

Tijgeroog

07-10-2012 om 19:45

Maar...

...hij zit er al een jaar en je was m vergeten. Lekker verder vergeten dan, hij valt daar niet echt op en als je m weghaalt wordt de plek nog lelijker. Ik kan me niet voorstellen dat er beestjes in komen, die hebben daar niets te eten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.