Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

20-03-2016 om 21:42

Gegarandeerd lekvrije thermos beker

Omdat ik binnenkort elke dag lang in de trein zit, wil ik graag koffie van huis meenemen. Daarvoor wil ik een thermosbeker kopen. Ik sprak iemand met een Starbucks thermosbeker en zij zei dat deze lekvrij is. Ze zijn niet goedkoop, zei ze. Ik ben aan het zoeken, maar kan geen Nederlandse webshop vinden waar ze te koop zijn. Ik zal bij Starbucks zelf moeten kijken dus. Voor ik dat doe wil ik alleen ook weten welke bekers nog meer echt goed bevallen. Bekers die dus ook horizontaal liggend niet lekken. Wat is jullie ervaring?

Gewoon bij blokker

http://www.blokker.nl/nl/blknl/koken-en-tafelen/koffie-en-thee/thermoskan/leifheit-coco-thermoskan-0-75-l-zilverkleurig

Deze heb ik zelf een aantal jaren op mijn werk gebruikt en nu nog af en toe mee voor onderweg. Bevalt prima, maar ik leg hem niet op zijn kant hoor.
En voor onderweg doe ik het voor de zekerheid ook in een plastic tasje. En voor ik het in mijn tas stop draai ik het goed open en dicht.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-03-2016 om 23:11

AnneJ

Die heb ik vroeger gehad en die was wonderlijk snel stuk. Je voelde de warmte van de inhoud aan de buitenkant te goed en het verloor die warmte daardoor erg snel.

Triva

Triva

21-03-2016 om 08:01

hmm

Ik zou investeren in een tas waarbij de beker NOOIT horizontaal komt te liggen zolang je de tas niet neerlegt. Zodra je in de trein bent haal je de beker uit de tas of zorg je ook dat de tas niet plat neer komt. Een hoge smalle tas dus.

vlinder72

vlinder72

21-03-2016 om 09:02

Test van de ANWB

Hieronder de link van een test van de ANWB. Deze bekers worden vast nog steeds verkocht

http://www.anwb.nl/vrije-tijd/testen/conclusie-test-zes-thermosflessen

Zelf heb ik erg goede ervaringen met de flessen van Sigg. Zowel de thermosflessen als de gewone waterflessen.

Thursday Next

Thursday Next

21-03-2016 om 10:55

greenjump

bijvoorbeeld deze:
http://www.greenjump.nl/Product/Eten-en-Drinken/Drink-en-thermosbekers/Thermosfles-rvs-en-glas/Forge-thermos-lekdicht-470-ml

Mijn ervaring met spullen van greenjump is dat als er staat "lekdicht" dan zijn ze dat ook werkelijk. De spullen zijn wel duur maar kwalitatief goed.

Inanna

Inanna

21-03-2016 om 10:56

sistema

Ik heb een Sistema twist & sip. Heb hem nu anderhalf jaar en hij heeft nog nooit gelekt. Ook niet als hij ondersteboven in een rugzak op een neer lag te schudden. Niet goedkoop met 17 euro, maar ik ben er wel erg tevreden over.

Moni

Moni

21-03-2016 om 11:50

Liever fles dan beker

De kans op lekken is bij een beker volgens mij veel groter dan bij een fles.
Je kunt uit de fles zelf drinken, de deksel als dop gebruiken is niet nodig.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-03-2016 om 11:55

Geen fles

Ik wil echt een beker. Lui misschien en ook raar gedacht vast, maar ik heb wat moeite met het idee om in de trein een bekertje te vullen met koffie. Het is al zo druk en krap in de spits. Dus ik wil echt net alsof ik koffie bij de kiosk haal, een beker met antilekdeksel. En 16 euro had ik als max ook in mijn hoofd. Het moet wel leuk blijven. Met 16 euro heb ik de beker er (vergeleken met de kiosk) met 6 werkdagen al uit. Koffie moet ik blijven betalen uiteraard.

Moni

Moni

21-03-2016 om 12:02

Ikea heeft ook een beker

Misschien net zo goed als de fles?

Wij hebben drie bekers en die lekken allemaal.

Inanna

Inanna

21-03-2016 om 12:05

ja die Kaaskopje

Dat is hem inderdaad.

lennest

lennest

21-03-2016 om 16:55

Bodum

Hartstikke duur, maar perfect! Bodum travel mug thermosbeker 0.45 liter. Of de beker nu plat ligt, verticaal staat, ondersteboven, in de auto, op de fiets of in de trein; de beker lekt niet. Als ik 's ochtends om 07.00 uur er koffie in doe, is die om 10.00 uur nog steeds heet. Kan zo de vaatwasser in, ook wel handig. Heeft een goede grip en drinkt ook goed.
Ik heb al veel bekers gehad, maar deze houdt het na ruim twee jaar nog steeds goed vol, voor mij geen andere meer!

Kaaskopje

Kaaskopje

21-03-2016 om 21:35

Bodum

Gekeken en pff... inderdaad wel prijzig! Als ik zeker zou weten dat ik de reis een flinke tijd ga maken, zou het de investering wel waard zijn.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-04-2016 om 00:01

Geworden:

Beker van Xenos. Nog geen tientje (was een aanbieding). Lekvrij en koffie blijf goed warm.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.