Huis, Tuin en Keuken
Mira
03-02-2012 om 15:24
Geen krant vandaag
Vandaag heb ik geen Volkskrant ontvangen. Net als een vriendin een straat verderop en haar buren. De VK heeft sinds deze week een nieuw systeem: je krijgt bij een klacht een korting op je abonnementsgeld en toegang tot een digitaal exemplaar. Dus hebben wij alle 3 deze mededeling ontvangen. Maar ik vind het toch raar: zeker 3 mensen geen krant en dan alleen maar dit? Zo'n agentschap krijgt toch zeker wel een boete oid? Of gaan we dit nu vaker krijgen? Ik vind een digitaal exemplaar helemaal niet fijn, daarom hebben we een abonnemnt op een papieren krant (is duur zat).
ChrisH
03-02-2012 om 17:46
Inderdaad vervelend
Vervelend he, geen krant 's ochtends. Ik heb sinds begin dit jaar een half jaartje een abonnement op Trouw (was altijd Volkskrant) en die heeft dezelfde regeling. Ben daar ook niet blij mee. Hopelijk weet onze bezorger zich morgenochtend een weg door de sneeuw te banen. Ik heb de krant het liefst bij het ontbijt.
Chris
Fiorucci
03-02-2012 om 17:47
Hier ook
Het AD hanteert ook deze nieuwe regeling. Je krijgt dan geen korting op je abonnement, maar een extra bezorgdag aan het eind van je abonnementsperiode.
Brianna F
03-02-2012 om 19:24
Vind het nog meevallen.
Ik zou het wel fijn vinden èn korting èn digitale toegang. Hier was het zo dat je het meldde en dan werd de krant om 12 uur nabezorgd met de auto. Ooit een bezorger gehad die er de kantjes afliep, weken lang 2-3 keer per week bellen waar de krant bleef en dan pas om 12 uur de krant in huis hebben. En niks geen korting op abbo.
Simone
03-02-2012 om 19:38
Hmm
De VK is dus laat met het invoeren van zo'n systeem. Met korting bedoel ik dat er een dag van de kosten afgetrokken wordt. Ik baal wel en hoop dat hij morgen er weer is (en niet Trouw want die heb ik ook al een keer op de mat gehad deze week).
dirksmama
03-02-2012 om 20:56
Nrc ook
waardeloos systeem. Vooral omdat je als abonnee toch al de digitale versie lezen kunt.
Vic
03-02-2012 om 21:38
Waardeloos
De VK is hier maanden waardeloos bezorgd geweest. Na de 10e keer bellen werd mijn klacht gepromoveerd tot 'ernstige bezorgklacht' en ben ik zelfs terug gebeld door de bezorgmanager. Ik had inmiddels al vier keer bonnen gekregen voor gratis kranten, wat op zich wel fijn was aangezien er nooit is nabezorgd (ondanks toezeggingen). Na dat gebeuren ging het maanden goed, en afgelopen weken heb ik alweer twee keer een bezorgmelding moeten doen. Kreeg ik ineens het Algemeen Dagblad. Dat is net de Telegraaf, dus voor een keer best aardig maar niet de bedoeling. De nieuwe regeling vind ik wel een goede, aangezien hier toch al nooit werd nabezorgd. Kan ik de krant lezen op mijn IPhone (dat is nog eens een uitdaging
tonny
04-02-2012 om 19:33
Achterhalen wie de bezorging regelt
het zgn verdeelpunt. Dan hoef je niet te wachten tot je volgens de tijdsaanduiding 'mag' klagen, maar dan kun je meteen de juiste persoon bellen en heb je veel meer kans dat je inderdaad dezelfde dag snel een krant krijgt.
Vraag het telefoonnummer even aan je bezorger! Dat is bij de ochtendkrant een keertje vroeg op, maar goed, dan heb je ook wat.
Wij hebben al járen een middagkrant, dan is de bezorger opwachten eenvoudiger, bijvoorbeeld op zaterdag.
Flensje
04-02-2012 om 20:08
Nope
Gaat hier niet werken, bezorger mocht telefoonnummer van die persoon niet geven,er werd mij duidelijk gezegd dat ik mijn klacht moest neerleggen bij het hoofdkantoor,regio Zoeterwoude
Kaaskopje
05-02-2012 om 00:50
Ja hoor
Om 7 uur lag de krant al op de mat. Ik heb alle respect voor onze bezorger. Hoe kan ik die bezorger nou eens met iets aardigs verrassen, zonder achter de voordeur te hoeven liggen? Een tasje aan de deur begrijpt hij natuurlijk niet. Hoe kan ik dat oplossen?
Snuggle's
05-02-2012 om 02:46
Verrassing
Ik heb wel eens een tasje met een briefje erop (voor de krantenbezorger van het ...) aan de deur gehangen, en daar wat lekkere dingen in, meer voor het idee. Ook tijdens zo'n vreselijke winter. Kreeg ik de volgende dag een lief kaartje terug.