Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

08-11-2011 om 10:48

Geen grand foulard maar bankstelhoezen,waar?

Onze bank ziet er niet meer uit zo langzamerhand...
maar geld voor nieuw hebben we ook simpelweg niet.

Nu heb ik ook niks met grandvouloirs, te rommelig,maar heb wel es gehoord dat je ook elastische hoezen kan kopen. iemand enig idee waar? liefst ook nog beetje redelijke prijzen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

08-11-2011 om 11:09

Ikea

heeft wel elastische hoezen. Maar vnl voor eigen banken. Dat zou wel kunnen lukken als je een bank hebt die met hun bankmaten overeen komt.
Je kunt eventueel ook op mp kijken, soms staat daar voor een prikkie een bank die nog best redelijk is.

Vera*

Vera*

08-11-2011 om 11:45

Aldi

De Aldi heeft een poosje terug hoezen gehad voor banken. Op de foto's zag het er heel netjes uit en niet zo 'lapperig'.

Vera

Aïda

Aïda

08-11-2011 om 12:52

Neckermann

heeft van die hoezen.

+ Brunette +

+ Brunette +

08-11-2011 om 15:48

Welk gedeelte van de bank ziet er niet meer uit?

Een vieze of versleten zitting kun je bij het juiste model bank verdoezelen door er een lap op te leggen en die dan achter en aan de zijkanten strak in te stoppen zodat ie niet bij het minste of geringste scheef komt te liggen.

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

08-11-2011 om 17:08

Haha sinilind, en bedankt

en ik heb dat woord wel tig keer weggehaald in getikt en me afgevraagd of het nu wel zo geschreven werd...haha en toen dacht ik ...boeien!! jullie weten wat ik bedoel haha
maar nu ik lees wat jij schrijft zit ik toch wel met een grote grijns te lezen..een groot willen hahahahah

bedankt!

overige reacties ook bedankt! ik heb eens op neckermann gekeken...wel een mooie gezien...redelijk goede revieuws ook daarvan...maar poeh vind ze best nog prijzig!

de leuningen en de zitting zijn niet mooi meer...en schoon krijg ik ze ook niet meer helaas.....

ik moet nog ff doorsparen maar ga dan denk voor neckermann!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.