Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An

An

22-01-2013 om 19:10

Gebroken enkel en douchen

Dochter heeft gisteren enkel gebroken(nee, niet met schaatsen). Afgezien van het feit dat ze helemaal niet kan stilzitten en dus chagerijnig is hebben we een ander probleem. Ze wil douchen en wel NU! Nu heb ik postelastieken en ik dacht die rond een vuilniszak te doen. Maar dit is absoluut niet waterdicht.
Sommigen van jullie hebben dit vast al vaker bij de hand gehad, wat is nu handig en waterdicht????????
Alvast bedankt!
Groet, An

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

22-01-2013 om 19:26

Tape?

Ik zou een poging doen met tape (van dat stoffen tape, duct tape ofzo, als je dat hebt) of van dat dikke pleistertape. En dat dus op de huid vastmaken (een randje) en meerdere zakken om de voet heen.

Naar de apotheek

Daar hebben ze speciale zakken voor. Althans voor armen hebben wij er voor dochter een gebruikt. Werkte perfect!

En als..

En als de tape die aan die zak zat niet meer goed plakte na eenpaar keer gebruikten wij een paar lagen ducktape inderdaad.

Maaruh, ben jij nu de An wiens man ook in het ziekenhuis ligt...? Dan krijg je het behoorlijk voor je kiezen... Sterkte! En ook als je een andere An bent natuurlijk!

An

An

22-01-2013 om 19:44

Nee, goddank niet

Serra, gelukkig niet! Ik heb dat ook gelezen. Om kippvel van te krijgen. Brrrr, nee hier heeft alleen dochter iets. Alles is relatief!

Alvast bedankt, morgen ga ik naar de aptheek, nu ligt ze in bad met 1 been buitenboord

Groethjes, An

Tijgeroog

Tijgeroog

22-01-2013 om 20:10

Handdoek erbij

Ik deed in de vuilniszak, om/in de bovenrand van het gips, nog een handdoek. Alles wat door de vuilniszak heen kwam werd daar wel door opgevangen. E verder zorgen dat het been zo veel mogelijk omhoog blijft tijdens het douchen. (Op een krukje zitten, met een krukje voor het been erbij)

lennest

lennest

22-01-2013 om 22:09

Kies wel de goede

Bij onze apotheek hadden zo van die zakken die je met tape moest vastzetten. Dat werkte niet goed genoeg. In de ziekenhuisapotheek heeft mijn man toen een heel sterke zak gekocht met een soort rubberen band aan het einde. Die zak gaat over je been en de rubberen band sluit het perfect af. Je zou er zelfs mee kunnen zwemmen, zegt de verpakking. Ik heb vier maanden gips gehad, gewoon iedere dag dag onder douche en er is nooit een druppeltje water in de zak gekomen. Ja, het was duur, ruim 40 euro! Maar dan heb je ook wat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.